دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 15:05
به‌مناسبت روز دانشجو انجام شد؛

لبیک تشکل‌های دانشجویی به فراخوان اهدای خون آستان قدس

تشکل‌های دانشجویی به‌مناسبت روز دانشجو با فراخوان مؤسسه جوانان بیناد کرامت رضوی برای اهدای خون در این فریضه شرکت کردند.
کد خبر : 546561
N83185004-72804154.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، همزمان با 16 آذر و روز دانشجو، تشکل‌های دانشجویی و مردمی مشهد مقدس با فراخوان موسسه جوانان بیناد کرامت رضوی برای اهدای خون در این فریضه شرکت کردند.


مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی با حضور در محل اجرای این برنامه با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: این روز نماد استکبارستیزی و مجاهدت در راه علم و دانش است. دانشجویان در طول انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره در همه عرصه‌ها حضوری جهادی و فعال در صحنه دارند.


مجید عبداللهی افزود: در شرایط کنونی کشور و با ندای سازمان انتقال خون به کمبود ذخایر خونی، یکی از عرصه‌های جهادی، اهدای خون است و می‌طلبد همه مجاهدان در صحنه نظام اسلامی در این فریضه خداپسندانه شرکت کنند.
وی با قدردانی از همراهی همیشگی و حضور همه جانبه آستان قدس رضوی در عرصه‌های مورد نیاز اجتماعی، مطرح کرد: این مجموعه همواره در مواقع خاص و ضروری با تیم‌های سیار همکاری و همراهی می‌کنند. همین طور از آغاز شیوع بیماری در زمینه تأمین ملزومات پزشکی و بهداشتی برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ازجمله ماسک و مواد ضدعفونی کمک‌های قابل توجهی کرده‌اند.


مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی میزبان تشکل‌های دانشجویی


معاون هماهنگی و اجرایی مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی نیز گفت: همزمان با فرارسیدن روز دانشجو با همکاری سازمان انتقال خون فراخوانی به تشکل‌های دانشجویی و انقلابی مشهد صورت گرفت تا اعضای این تشکل‌ها در این روز مبارک به جمع اهداکنندگان زندگی بیپوندند.


محمد شرفخانی عنوان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده برای ذخایر خونی کشور و اعلام نیاز سازمان انتقال خون به مشارکت بیشتر مردم در این موضوع؛ مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با تأمین شرایط بهداشتی و دعوت از سازمان انتقال خون خراسان برای استقرار در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه‌السلام، همزمان با دومین سالگرد افتتاح این مجتمع و با نام و یاد شهید محسن فخری‌زاده میزبان اعضای تشکل‌های دانشجویی و انقلابی شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته