دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1399 - 16:16
فرماندار شهرستان جویبار:

شهادت «دکتر فخر‌ی‌زاده» نشان از ضعف و زبونی دشمنان مقابل ایران است

فرماندار شهرستان جویبار، شهادت «دکتر فخر‌ی‌زاده» توسط سلطه‌گران عصر را که در ادامه لجاجت‌هایشان با مردم این سرزمین صورت گرفته، نشان از ضعف و زبونی آنها مقابل جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر : 546544
IMG_6228.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جویبار، سیدعلی اسد در نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جویبار با مسئولان شهرستانی که به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) به میزبانی این دانشگاه برگزار شد،  گفت: این روز با رشادت‌ها و روحیه استکبارستیزی دانشجویان استقلال و آزادی نامگذاری شده است.


وی شهادت «دکتر فخر‌ی‌زاده» توسط سلطه‌گران عصر را که در ادامه لجاجت‌هایشان با مردم این سرزمین صورت گرفته است، نشان از ضعف و زبونی آنها مقابل جمهوری اسلامی دانست و افزود: این شخصیت‌ها سرمایه‌های ارزشمندی برای ما هستند و باید قدردان آنان باشیم، اما یقیناً کم نیستند عزیزانی که از همین دانشگاه‌ها ظهور کرده‌اند.


فرماندار شهرستان جویبار، علم‌آموزی را در کنار تدین، اخلاق و ولایتمداری ارزشمند برشمرد و یادآور شد: در تاریخ نام افرادی که از علم به جای خدمت، مسیرهای دیگری را پیمودند و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به جامعه وارد کردند، همواره نقش بسته است.


دانشجویان در کنار علم‌آموزی به اخلاق هم توجه کنند


اسد بیان کرد: امیدوارم دانشجویان دانشگاه‌های ما در کنار علم‌آموزی به پرورش اخلاق نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ چراکه بخشی از گم شده جامعه امروز ما اخلاق‌مداری است و اگر جامعه ما اخلاق‌مدار باشد، بسیاری از مشکلات امروز را نخواهیم داشت.


به گفته وی، اگر دانشگاه به رسالت خود خوب عمل کند و دانشجویان در کنار تخصص، مهارت و کارآفرینی را فرابگیرند، می‌توان به آینده شغلی دانشجو امیدوار بود که این اتفاق با تقویت همکاری دانشگاه و صنعت رقم خواهد خورد.


فرماندار شهرستان جویبار در بخش دیگری از سخنان خود از دانشجویانی که در ایام کرونایی با حضور در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه و انجام مجموعه اقدامات ضد عفونی بهداشتی محیط در راستای حفظ سلامتی مردم فعالیت داشتند قدردانی کرد.


اسد گفت: شرایط موجود شکننده و ناپایدار است، افت و خیز در تعداد فوتی‌ها زیاد است که باید حداکثر رعایت در پروتکل‌های بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی صورت بگیرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته