دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده کل سپاه:

مجاهدت‌های مرحوم زارعی ماندگار و مایه افتخار است

فرمانده کل سپاه در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم علی‌اصغر زارعی، گفت: مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن برادر عزیز و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران ماندگار و مایه افتخار است.
کد خبر : 546555
14E30A3E-AB8D-46C3-880B-326EBAB2C96B.jpeg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب مرحوم حاج علی اصغر زارعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و  نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.


 پیام به این شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم


بیت معظم جانباز سرافراز مرحوم حاج علی اصغر زارعی


سلام علیکم؛


درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی لحظه‌ای نیاسودند.


بی شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ،مومنانه  و شجاعانه آن برادر عزیز و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران ماندگار و مایه افتخار بوده است.


اینجانب عروج ملکوتی ایشان را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت می‌نمایم روح پاک را در "اعلی علیین" با صالحین و صدیقین محشور و به خانواده معزز و سایر بستگان، شکیبایی، عزت و سعادت عطا فرماید. ان‌شاءالله.


سرلشکر پاسدار حسین سلامی 


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته