دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده سپاه ناحیه جلفا:

قشر دانشگاهی نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

فرمانده سپاه ناحیه جلفا گفت: در مبارزات دوران ستم‌شاهی قشر دانشگاهی با آگاهی بخشیدن به آحاد ملت و اتحاد کامل با حوزه‌های علمیه نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
کد خبر : 546542
unnamed.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جلفا به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) فرمانده سپاه ناحیه جلفا با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر و جلفا (واحد ارس) دیدار کرد.


فرمانده سپاه ناحیه جلفا در این مراسم گفت: در مبارزات دوران ستم‌شاهی، قشر دانشگاهی با آگاهی بخشیدن به آحاد ملت و اتحاد کامل با حوزه‌های علمیه نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.



محمدرضا سلطان‌زاده با اشاره به نقش دانشجویان در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در اهمیت نقش دانشجویان و دانشگاهیان در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همین بس که امام خمینی(ره) حرکت دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.


حضور فعال دانشجویان در تمام مقاطع انقلاب اسلامی


وی گفت: دانشجویان در تمام مقاطع انقلاب از دوران دفاع مقدس تاکنون در تمام عرصه‌ها حضور فعالی داشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای تحرک علمی و سیاسی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.


فرمانده سپاه ناحیه جلفا توضیح داد: دوران دانشجویی در کنار انرژی جوانی به واسطه وجود محیط علمی، دسترسی به منابع عظیم علمی و استادان این فرصت را فراهم می‌کند تا مطالعات علمی عمیق انجام شود.


گوهر رنجبری مدیر اجرایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد هادیشهر و جلفا (واحد ارس) نیز گزارشی اجمالی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این واحدهای دانشگاهی را برای حاضران تبیین کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته