دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

سینا عشوری: به نظر تونی احترام می‌گذارم/ نباید تمرکزمان را از دست بدهیم

هافبک تراکتورسازی گفت: نمی‌توانم برخی مسایل را کتمان کنم. برخی مشکلات هست اما باید این مشکلات در درون خانواده حل و فصل شود.
کد خبر : 54641

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در مورد آمادگی خود بعد از مصدومیت گفت: «شرایط من رفته رفته بهتر می‌شود، گچ پایم را باز کرده‌ام و درکنار تیم در حال بدنسازی هستم و مشکل مصدومیتم در حال رفع شدن است و فکر می کنم بعد از بازی با استقلال به تمرینات تیمی اضافه خواهم شد.»


هافبک تراکتورسازی در مورد خداحافظی تونی از تراکتور هم نظرش را اینگونه بیان کرد: «به هر حال تونی مربی‌ای حرفه‌ای است. حالا که این تصمیم را گرفته استبه عنوان بازیکن به این تصمیم وی احترام می‌گذارم. تصمیمی است که خودش گرفته و باید به آن احترام بگذاریم.»


عشوری درباره وضع تراکتورسازی در آستانه دو بازی مهم در لیگ و جام حذفی برابر استقلال با وجود حاشیه‌های مختلف اطراف تیم خاطرنشان کرد:« بالاخره نمی‌توانم برخی مسایل را کتمان کنم. برخی مسائل در تیم وجود دارد و مشکلاتی داریم. بالاخره ما یک خانواده هستیم که باید این مسایل در داخل خانواده حل و فصل شود، باید همگی کمک کنیم تا شرایط تیم حفظ شود و نظم تیمی باقی بماند تا در این دو بازی هم بتوانیم وضعخود را بهبود ببخشیم. همه در اتفاقات رخ‌داده شریک هستیم و اگر بخواهیم به روند نتیجه‌گیری خوب‌مان کمک کنیم باید با هم مشکلات را برطرف کنیم.»


وی تاکید کرد:«ما برای بازی با استقلال خوب است، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با اینکه من در تمرینات گروهی و در بازی روز یکشنبه حضور ندارم، مطمئن هستم بقیه بازیکنان با جان و دل در این بازی مهم و حساس، سعی و تلاش خودشان را خواهند کرد تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته