دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر:

نگرانی دشمنان از پیشرفت علمی ایران اسلامی صدچندان شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بیان کرد: در سال‌های گذشته جریان عظیم علمی با سرعت بالایی پیش می‌رود و این موضوع نگرانی دشمنان ایران اسلامی را صدچندان کرده است.
کد خبر : 546381
IMG-20201206-WA0017.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، مراسم گرامیداشت شهادت دکتر محسن فخری‌زاده با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این نشست، برگزاری این مراسم‌ها را فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر شهید فخری‌زاده و الگو گرفتن از فضیلت‌های اخلاقی این شهید عنوان کرد.


احمد ابراهیمی گفت: تاریخ ایران اسلامی سرشار از جوانان فداکار و دانشمندان افتخار آفرینی است که از راه جهاد علمی در کنار سربازان برومند که در جهاد نظامی فعالیت داشتند، مبارزه کردند و در سال های اخیر این حالت برای  سازندگی ایران و ایجاد تمدن اسلامی و آبادانی کشور مشهودتر شده است.



وی افزود: در سال‌های گذشته با تلاش علمی فوق‌العاده و ایثار و فداکاری دانشجویان، استادان و دانشمندان کشور فرصت‌هایی ایجاد شده که جریان عظیم علمی با سرعت بالایی پیش برود و این موضوع نگرانی دشمنان ایران اسلامی را صدچندان کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر عنوان کرد: حق‌طلبی ایران اسلامی در جامعه جهانی اثرگذار بوده و به عنوان الگویی ویژه برای کشورهای دنیا بدل شده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته