دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 17:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید:

سرعت جریان علمی نگرانی دشمنان ایران را صدچندان کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: جریان عظیم و باشکوه علمی کشور در سال‌های اخیر با سرعت بالایی ارتقا یافته و نگرانی دشمنان ایران را صدچندان کرده است.
کد خبر : 546295
WhatsApp Image 2020-12-06 at 15.18.51.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، سهراب نظری در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اظهار کرد: جریان عظیم و باشکوه علمی در سال‌های اخیر با سرعت بالایی ارتقا یافته و نگرانی دشمنان ایران را صدچندان کرده؛ زیرا آرمان‌ها و حق‌طلبی ایران اسلامی در جامعه جهانی اثرگذار است.


وی افزود: آرمان‌ها و حق‌طلبی ایران اسلامی به‌عنوان الگویی به‌ویژه برای کشورهای درحال‌توسعه و کشورهایی که نیاز به هدف‌های واقعی و حقیقی برای اعتلای انسانیت را احساس می‌کنند، بدل شده و در سال‌های اخیر با جهش علمی و جهاد دانشگاهی به مفهوم عام، ایثار و فداکاری جوانان، استادان و دانشمندان کشور و با نگاه آرمانی برای ساختن جامعه، فرصت‌هایی ایجاد شده که قبل از انقلاب قابل‌تصور نبود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید ادامه داد: این جریان آنچنان رشد کرده که استکبار و دشمنان انسانیت که سال‌ها حاکمیت را در جهان از آن خود می‌دیدند را دچار نگرانی و ترس و وحشت کرده و با تبلیغات سوء سعی در فعالیت‌های ناجوانمردانه علیه دانشمندان و نیروهای برجسته علمی کشور دارند.


نظری اضافه کرد: آنچه مسلم است با توجه به نقش شبکه‌های اطلاع‌رسانی، بیداری و آگاهی در جامعه جهانی شکل خواهد گرفت و چهره خبیث استکبار بر بسیاری از مردم جهان و ملت‌های بیدار آشکار می‌شود.


تنومند شدن شجره طیبه انقلاب با رفتار ناجوانمردانه


وی عنوان کرد: فرزندان فداکار و دانشمندان پرآوازه و افتخارآفرین که از راه جهاد علمی در کنار سربازان برومند که در جهاد نظامی فعالیت داشتند، مبارزه کردند و در سال‌های اخیر این مسئله در زمینه سازندگی و ایجاد تمدن اسلامی و آبادانی کشور ملموس‌تر و مشهودتر شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: با شهادت «دکتر فخری‌زاده» سرمایه‌ای عظیم و دانشمندی نخبه را از دست دادیم و فراق وی برای همگان سنگین است؛ اما این رفتار ناجوانمردانه در همه این چهار دهه به تنومند شدن بیشتر شجره طیبه انقلاب منجر شده و شهادت این بزرگوار نه تنها در ادامه مسیر مقدس انقلاب، خللی ایجاد نمی‌کند؛ بلکه باعث شور و شعور بیشتر انقلابی و حماسی مردم و شکوفا شدن بیشتر جریان انقلاب خواهد شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته