دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1399 - 16:03
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده:

هجمه دشمنان علیه ایران به‌دلیل وحشت‌ از مکتب بسیجی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده عنوان کرد: هجمه دشمنان علیه ایران اسلامی متأثر از رعب و وحشت آنها از مکتب بسیجی است؛ چراکه این مکتب سردارانی مانند شهید سلیمانی را تربیت می‌کند.
کد خبر : 542911
index4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آباده، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به مناسبت هفته بسیج با عباس قره‌خوانی فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این دیدار با تبریک چهل و یکمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: پس از رشادت‌ها و جانفشانی بسیجیان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس امروز اقتدار و عظمت بسیج در دنیا بی‌مانند است و نام بلند جمهوری اسلامی با بسیج تفسیر می‌شود.


محمد رستم‌پور اضافه کرد: بسیج ثمره مکتب حسینی بوده و فراتر از زمان و مکان ظهور پیدا کرده است و جغرافیای خاصی ندارد. در هر جای دنیا فریاد آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی بلند می‌شود آنجا بسیج حضور دارد.


حضور بسیج در مراحل مبارزه با ویروس کرونا همگام با کادر پزشکی


وی افزود: هجمه دشمنان علیه ایران اسلامی متأثر از رعب و وحشت آنها از مکتب بسیجی است؛ چراکه این مکتب سردارانی مانند شهید سلیمانی را تربیت می‌کند که خواب را از چشم آنها گرفته بود و ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تبیین کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با رویکردهای انقلابی، دینی، فرهنگی، علمی و جهادی با نیاز هر لحظه جامعه همسو می‌شود و در تمام عرصه‌های زندگی اقشار ملت بدون چشم‌داشت با تمام نیرو و قوا آمادگی جانفشانی و از خود گذشتگی دارد.


رستم‌پور تأکید کرد: در شرایط خاص امروز هم بسیج در تمامی مراحل مبارزه با ویروس منحوس کرونا همگام و همراه با پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم قرار دارند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته