دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 16:36
رئیس دانشگاه آزاد جویبار:

رمز ماندگاری امنیت کشور، رشادت و فداکاری شهداست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: رمز ماندگاری امنیت کشور به برکت خون شهدا، رشادت‌ها و فداکارهای آنهاست.
کد خبر : 331122
IMG_3978.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جویبار، داریوش حمیدی از برگزاری یادواره شهدای دانشجویی شهرستان جویبار با همکاری دانشگاه پیام نور، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار همزمان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در این واحد دانشگاهی خبر داد.


داریوش حمیدی عصر امروز در جلسه هماهنگی این یادواره اظهار کرد: دشمنان اسلام راه‌های مختلفی را برای فاصله انداختن بین نسل جوان و نسل اول انقلاب به کار گرفتند؛ ولی موفق نشدند؛ چراکه جوانان ما شاگرد مکتب عاشورا و دارای تفکر عاشورایی هستند.


وی افزود: امنیت کشور عزیز ما به برکت خون شهدا، رشادت‌ها و فداکارهای آنها ماندگار است و دانشجویان شهید این شهرستان نیز سنگر علم و آموزش را رها کردند و از جان و دل برای حفظ نظام و اصول اسلام مایه گذاشتند و پایبندی به این اصول وظیفه دانشگاهیان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار تأکید کرد: جامعه نگرش ویژه‌ای به دانشجویان دارد و بالطبع برگزاری این یادواره باید متفاوت و در شأن شهدای دانشجو برگزار و تفکر این شهدا به دانشجویان جوان منتقل شود.


در این جلسه حسن زارع رئیس بنیاد شهید شهرستان جویبار نیز مطالبی درخصوص قدر و شأن شهدای دانشجو عنوان کرد و گفت: شهدای دانشجو نیازی به برگزاری یادواره ندارند در صورتی که ما نیازمند شهدای فداکار و ایثارگر هستیم و باید از آنها الگو بگیریم.


به گزارش آنا، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جویبار و گرامیداشت روز دانشجو یکشنبه 18 آذر جاری ساعت 9 صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واحد جویبار برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته