دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 12:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان خواستار شد؛

لزوم توجه حسابداران به تکریم ارباب رجوع و منابع مالی دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خواستار توجه ویژه و درنظرداشتن شرایط مالی ارباب رجوع، دانشجویان و لزوم تکریم آنان توسط حسابداران، مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط شد.
کد خبر : 546167
44d5224c-bcc2-4d58-a0e0-6a3a0259301e.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، پیام نجفی در جلسه‌ای که به مناسبت بزرگداشت روز حسابدار با حضور مدیران و کارشناسان حوزه مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، منابع مالی و دارایی‌های دانشگاه است که توجه و اهتمام بیش از پیش همکاران حوزه مالی را در راستای مدیریت صحیح و کنترل سود و زیان، ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در این حوزه و راهکارهای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای را می‌طلبد.


وی تأکید کرد: همکاران نباید از لزوم توجه به شرایط مالی و دغدغه‌های اقتصادی مراجعان غافل بوده و در این مورد لازم است که همکاری لازم تا حد توان دانشگاه با ارباب‌رجوع انجام شود.


رشته حسابداری سیستم اطلاعاتی تخصصی است



رحمان ساعدی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اصفهان نیز با گرامیداشت این روز خاطر‌نشان کرد: بر خلاف استنباط عمومی از شغل حسابداری که معمولا با دید دفترداری محض به آن نگاه می‌شود، این رشته یک سیستم اطلاعاتی تخصصی گسترده است که ورود اطلاعات خام، پردازش، طبقه‌بندی و تحلیل داده‌ها و ارائه خروجی بهینه برای هر دستگاه و نهاد را شامل می‌شود.


وی افزود: اهمیت بخش حسابداری در هر دستگاه دولتی یا غیردولتی وقتی بیشتر و بهتر آشکار می‌شود که بر اساس اطلاعات خامی که به این بخش داده می‌شود، تحلیل لازم بر روی آن انجام و خروجی و گزارشی مفید تهیه شده که با توجه به این اطلاعات مالی و این خروجی، رؤسا و مدیران بخش‌های مختلف می‌توانند پاسخگویی مناسبی به مبادی نظارتی یا مدیران بالادستی خود ارائه دهند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته