دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1398 - 18:51

مراسم روز حسابدار در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در جمع دانشجویان و اساتید شرکت کننده در مراسم روز حسابدار، حسابداران را جزو زبده ترین و باهوش ترین افراد جامعه معرفی کرد.
کد خبر : 448482
IMG_4485.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا منظری توکلی در جشن روز حسابدار که با حضور محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، مسئولین سازمان امور مالیاتی، مدیران دیوان محاسبات، اساتید و دانشجویان رشته حسابداری اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که برای هر سازمان وجود دارد مدیریت مالی و حسابداری است که به پاک دست‌ترین و شریف‌ترین افراد نیاز دارد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: منابع مالی سازمان‌ها که جز سرمایه‌های اصلی یک نهاد محسوب می‌شوند در دست حسابداران قرار دارد و همین موضوع اهمیت کار این قشر زحمت‌کش را دوچندان می‌کند.


وی با تأکید بر نیاز به هوش بالا در مقوله حسابداری تصریح کرد: بی‌شک حسابداران و دانشجویان رشته حسابداری از جمله باهوش‌ترین افراد هستند که باید زمینه ارتقای آن‌ها فراهم شود.


منظری توکلی خاطرنشان کرد: اساتید رشته حسابداری می‌توانند با ارائه و انتقال تجربه‌های کافی به دانشجویان راه را برای نیل به یک جامعه سالم‌تر هموار نمایند.


در پایان این مراسم از اساتید مطرح و دانشجویان برتر و ممتاز گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان واحد کرمان تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته