دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1399 - 12:50

ارائه کلیه خدمات دانشجویی ارزان : تایپ فوری، پرینت رنگی، کپی

با توجه به این دغدغه و اهمیت موفقیت دانشجویان در سربلندی کشور ما تصمیم گرفتیم، تیم متخصصی را گرد آوریم تا با استفاده از تعهد و تجربه کاری آنها در کنار تجهیزات مدرن و با کیفیت، پوشش مناسبی برای نیاز تمام دانشجویان فراهم کنیم.
کد خبر : 545531
image_f1b15b3b4ca79203cf7f671993be96b9a4efa5eb.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دغدغه اصلی افرادی که در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، ارائه موفق پروژه ها و سمینارهای درسی است. برخی افراد نیز برای نگارش محتوای پایان نامه نیازمند کمک هستند. به عبارت ساده، دانشجو بنا به نیازهای تحصلی نیازمند طیف گسترده ای از خدمات است. این خدمات می تواند تایپ فوری، پرینت و بسیاری موارد دیگر باشد. اما کیفیت کار نیز برای اغلب محصلان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، اغلب دانشجویان به دنبال یافتن مکانی مناسب و فعال در حیطه ارائه کلیه خدمات دانشجویی: تایپ فوری، پرینت رنگی، کپی و هستند. ضرورت این موضوع با توجه به رشته های تحصیلی متفاوت است. اما این طیف از خدمات برای افراد مشغول به تحصیل در تمام مقاطع یک ضرورت اساسی به حساب می آید.


 


خدماات تکثیرکاران


ارائه انواع خدمات دانشجویی


مطمئنا، حتی برای یک بار هم که شده به منظور انجام پروژه دانشجویی یا تحصیلی خود به مراکز خدماتی مراجعه کردید. ممکن است تا اندازه ای با خدمات ارائه شده توسط این مراکز آگاه باشید. اما باید بدانید فعالیت این اماکن سبب پوشش طیف گسترده ای از نیازهای تحصیلی و دانشجویی خواهد شد. برای مثال ممکن است، در فصل امتحانات یا حتی در طول ترم نیازمند تهیه کپی یا پرینت از جزوه درسی باشید. اهمیت جزوه در موفقیت کلاسی و امتحانی به اندازه ای بالاست که کمرنگ بودن متن و تصاویر یا حتی نامناسب بودن آن ممکن است شما را مجبور به گذراندن مجدد همان درس در ترم های بعد کند. به همین دلیل انتخاب مرکز مناسب اولویت اصلی است.


با توجه به این دغدغه و اهمیت موفقیت دانشجویان در سربلندی کشور ما تصمیم گرفتیم، تیم متخصصی را گرد آوریم تا با استفاده از تعهد و تجربه کاری آنها در کنار تجهیزات مدرن و با کیفیت، پوشش مناسبی برای نیاز تمام دانشجویان فراهم کنیم. علاوه بر این، با توجه به شرایط کنونی و لزوم عدم مراجعه حضوری، ما تمام این امکانات را بدون نیاز به حضور دانشجو و با کیفیتی تضمین شده انجام خواهیم داد. خدمات ارائه شده توسط تیم ما عبارت است از:


تایپ فوری


تایپ فوری


ممکن است در تنگنایی قرار گرفته باشید و ناچار شوید پروژه، جزوه، مقاله و … را در کوتاه ترین زمان ممکن تایپ و به استاد یا ساید دانشجویان تحویل دهید. در این مورد، علاوه بر زمان، دقت در هنگام تایپ مطالب نیز مهم است. زیرا مطمئنا شما زمان کافی برای بازخوانی و اصلاح را ندارید. در این مواقع تایپ فوری می تواند به شما کمک کند. البته این تایپ باید دقیق نیز باشد. به همین دلیل ما سعی کرده ایم در تیم تایپ فوری خود، از افرادی بهره بگیریم که علاوه بر سرعت بالا در انجام پروژه ها دقت کافی را نیز بخرج دهند. تا دانشجویان، اساتید یا حتی دانش آموزان با مشکلات بیشتری مواجه نشوند. علاوه بر این، ما در قسمت تایپ فوری می توانیم از روی فایل های پی دی اف، نسخه های دست نویس و حتی تصاویر تایپ فوری و با دقت بالا را انجام دهیم.


ویرایش پایان نامه


دغدغه دیگر دانشجویان ارائه پایان نامه در اتمام هر دوره تحصیلی است. فرد با دغدغه فراوان مطالب را گردآوری می کند. و بعد از ساعت ها تلاش آزمایشگاهی و نرم افزاری نتایج و محتویات پایان نامه را تکمیل می کند. اما این فعالیت ها پایان کار نیستند. بلکه نوشتن اصولی پایان نامه خود مقوله پیچیده است که دانشجو با آن مواجه است. اگر شما مسئولیت نوشتن اطلاعات گردآوری شده پایان نامه خود را به تیم تایپ فوری ما بسپارید مطمئنا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت و کیفیت پایان نامه را دریافت خواهید کرد.


اما برخی دانشجویان تمایل دارند خود مراحل نوشتن پایان نامه را انجام دهند. ممکن است مشکلاتی در حین نوشتن فصل های مختلف وجود داشته باشد. یا حتی استاد پس از مطالعه هر فصل ایراداتی به آن وارد کند که باید اصلاح شود. به هر حال پایان نامه باید مجددا ویرایش شود. دیگر نگران این مشکل نباشید. زیرا تیم ما، مسئولیت ویرایش کامل و بدون نقص پایان نامه شما را بر عهده خواهد گرفت. کافی است به تیم ما اعتماد کنید تا نتیجه اعتماد خود را در جلسه دفاع ببینید.


پرینت رنگی



پرینت نیز بخش مهمی در دوران تحصیل است. اغلب دانشجویان در آغاز فصل امتحان به پرینت نیازمند خواهد شد. البته به دلیل اهمیت تصاویر در برخی جزوه ها حتما باید با استفاده از پرینت رنگی آنها را چاپ نمود. کیفیت بالای تصاویر و متن های وجود در جزوات، تحقیقات و … بسیار مهم است. به همین دلیل، اغلب دانشجویان در هنگام مراجعه به مراکز خدمات کامپیوتری باید برای اطمینان از کیفیت کار، چندین بار و با تاکید سوال بپرسند که آیا تصاویر به خوبی مشخص خواهند بود یا خیر؟ ما با استفاده از مدرن ترین پرینترهای رنگی و غیررنگی، بهترین و باکیفیت ترین تصاویر، جزوات پایان نامه ها برای شما چاپ خواهیم کرد. علاوه بر این، در هنگام چاپ اعلامیه ترحیم نیز کیفیت بسیار مهم است. ما در مجموعه خود، کیفیت را فدای سود نخواهیم کرد.


شارژ کارتریج


ما علاوه بر انجام خدمات دانشجویی، خدماتی نیز برای همکاران و سایر دوستان هم صنف خود انجام می دهیم. یکی از مواردی که مراکز ارائه دهنده خدمات تایپ و تکثیر و یا حتی مراکز تهیه و توزیع اعلامیه ترحیم با آن مواجه هستند، شارژ کارتریج است. زیرا اگر جوهر کارتریج تمام شود یا حتی از جوهر بی کیفیت در آن استفاده شود، کیفیت تصاویر، اسناد، پایان نامه و جزوات، و حتی اعلامیه ها پایین خواهد آمد. اهمیت این موضوع برای مدیران به هنگام انعقاد قرارداد و دانشجویان در حین انجام پایان نامه بسیار بالا است. به منظور رفع این دغدغه، ما با استفاده از بهترین جوهرهای موجود اقدام به شارژ انواع کارتریج ها نموده ایم. تا بتوانیم گامی در جهت خدمت به همکاران، و رفع نگرانی دانشجویان مراجعه کننده به سایر مراکز تایپ و تکثیر برداریم.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته