دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1399 - 13:30
رئیس شورای شهر تهران:

بیمارستان میلاد پایان کار ندارد/ تهاتر بدهی تأمین اجتماعی با عوارض شهرداری چیز جدیدی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیمارستان میلاد در کنار برج میلاد قرار دارد حدود یک میلیون متر ساخت و ساز در آن صورت گرفته و از آنجایی‌که می‌توانند تخلفاتی هم داشته باشند پایان کار دریافت نکردند.
کد خبر : 545022
5305106.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی و عدم صدور مجوز پایان کار برای برخی از بیمارستان‌ها اظهار کرد: در شهر تهران برخی از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی پایان کار ندارند و چون پایان کار ندارند در نتیجه عوارض ساختمانی‌شان را پرداخت نکردند.


وی ادامه داد: چون شهرداری به تأمین اجتماعی بدهی دارد، شهرداری در حال تهاتر بدهی‌ها با تأمین اجتماعی است که این موضوع تراکم‌فروشی محسوب نشده و ساخت و ساز جدیدی صورت نمی‌گیرد؛ به‌عنوان نمونه بیمارستان میلاد در کنار برج میلاد، بیمارستان عظیمی است که حدود یک میلیون متر ساخت و ساز در آن صورت گرفته است و از آنجایی‌که می‌توانند تخلفاتی هم داشته باشند پایان کار دریافت نکردند.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: با توجه به این‌که علت عدم دریافت پایان کار مشخص نیست در حال تهاتر پروانه‌هایشان با هم هستند و تراکم‌فروشی نیست و چیز جدید نیست.


هاشمی تصریح کرد: این اقدام بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی را حل می‌کند و وقتی استعلام می‌شود نسبت به املاک شهرداری، تأمین اجتماعی می‌گوید ما دیگر بدهی نداریم و در نتیجه موضوع حل می‌شود.


انتهای پیام/4105


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته