افزایش سلامت اداری با هوشمندسازی خدمات و کاهش سطح تماس
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از اداره راه و شهرسازی قم، سردار سیدمحمود میرفیضی پس از بازدید از مرکز مدیریت حملونقل راههای استان قم در جلسهای با حضور مدیرکل، معاونان و رؤسای ادارات اداره کل راهداری و حملونقل جادهای این استان قم با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات با هوشمندسازی و از طریق درگاههای اینترنتی اظهار کرد: کاهش سطح تماس اربابرجوع و کاربر(نیرو)، موجب تسریع در امور و افزایش سلامت اداری میشود.
وی با بیان این مهم که در راستای اجرای سیستم هوشمندسازی ارائه خدمات، موفق به کاهش ۷۰ درصدی مراجعات حضوری به مجموعه شمارهگذاری استان شدهایم، تأکید کرد: باید دستگاههای ذیربط در رفع مشکلات فیمابین، از اقدامات تقابلی پرهیز و تعامل و تفاهم را در دستور کار قرار دهند. هدف همه، ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی است.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم اجرای طرحهای زودبازده و کمهزینه را در رفع بسیاری از نواقص جادهای مؤثر برشمرد و گفت: نباید در انتظار تأمین منابع اعتباری منفعل ماند؛ بلکه با استفاده از ظرفیت موجود و طرحهای جایگزین اقدام کرد.
میرفیضی درباره نحوه ارائه آمار تلفات جادهای عنوان کرد: اعلام تعداد تلفات جادهای در سیستم اطلاعرسانی ناجا، بهصورت برخط و در سر صحنه است؛ اما سازمان پزشک قانونی به دلایلی مانند طولانی شدن روند کالبدشکافی، برای اعلام تعداد تلفات، بعضاً باتاخیر اقدام میکند.به همین دلیل در سال جاری، تعداد ۱۴ نفر از فوتیان حوادث جادهای سال قبل در آمار سال ۹۹ لحاظ شده که این مهم موجب افزایش چشمگیر درصد تلفات جادهای در سال جاریشده است.
انتهای پیام/4121/4062/
انتهای پیام/