دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1399 - 12:15
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ:

راننده، نخاله‌های ریخته شده در اتوبان بابایی را به کامیون بازگرداند

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نخاله‌های ریخته شده در رمپ یاسینی به شمال بابایی شرق محدوده خجیر توسط خود راننده کامیون جمع آوری شد.
کد خبر : 543686
61737120.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر ضمن اعلام خبر بازگرداندن کامیون حمل نخاله در حوالی اتوبان بابایی گفت : با رویت راننده کامیون که در حال ریختن نخاله‌های بار کامیون در محل رمپ یاسینی به شمال بابایی شرق محدوده خجیر  بود  تیم گشتی منطقه 25 سر رسید و راننده  نخاله‌های ریخته شده را  جمع آوری کرد.


وی افزود: شب گذشته به علت خالی کردن بار نخاله و خاک یک دستگاه کامیون در این محدوده شاهد ایجاد ترافیک  و کندی حرکت  بودیم که این اقدام بسیار خطرناک و باعث بروز حادثه می‌شد.


رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند  پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: با گشت زنی‌ها و حضور به موقع تیم گشتی منطقه 25 پلیس راهور فاتب و مشاهده  این اقدام راننده کامیون وی اعمال قانون شده و تمامی این نخاله‌ها توسط راننده و همراهانش مجدد به داخل کامیون بازگردانده شد.


وی از رانندگان وسایل نقلیه حامل بار خواست طبق محل‌هایی که از پیش در خارج از شهر برای تخلیه نخاله‌ها در نظر گرفته شده به آن محل‌ها مراجعه و برای کوتاه کردن راه خاک و بار نخاله را در سطح معابر شهری رها نکنند که به محض مشاهده پلیس کامیون توقیف و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته