دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1399 - 09:14
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

کتاب «تاریخ تحولات اروپا در قرون جدید» به چاپ دوازدهم رسید

کتاب تاریخ تحولات اروپا در قرون جدید (از سقوط قسطنطنیه تا انقلاب کبیر فرانسه) تألیف محمدعلی علیزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه به چاپ دوازدهم رسید.
کد خبر : 543338
photo_۲۰۲۰-۱۱-۲۴_۰۹-۴۶-۴۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، کتاب «تاریخ تحولات اروپا در قرون جدید (از سقوط قسطنطنیه تا انقلاب کبیر فرانسه)» تألیف محمدعلی علیزاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه به چاپ دوازدهم رسید.


این کتاب که چاپ اول آن در زمستان 1381 منتشر شد، تابستان 1399 به چاپ دوازدهم رسید و در زمره پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ قرار گرفت.


این اثر که توسط انتشارات سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها) منتشر شد و اکنون منبع اصلی درس تاریخ قرون جدید اروپا است، به موضوعاتی مانند تاریخ‌نگاری عصر جدید اروپا، اندیشه‌های رنسانسی، اومانیستی، اکتشافات جغرافیایی، اصلاحات مذهبی اروپا، تحولات سیاسی عصر جدید، علمی و فرهنگی عصر جدید و نیز تحولات اجتماعی و اقتصادی اروپا در عصر جدید می‌پردازد.


محمدعلی علیزاده مولف این کتاب اکنون عضو هیئت علمی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و استادیار پایه 20 بوده که علاوه بر کتاب یادشده دارای ده‌ها مقاله علمی پژوهشی و تحقیقاتی بوده و در استان خراسان‌رضوی مسئولیت‌های اجرایی مختلفی داشته است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته