دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با روز دانشجو

یادمان نخستین شهید دانشجوی رودان رونمایی شد

تابلوی یادمان نخستین شهید دانشجوی شهرستان رودان به مناسبت روز دانشجو و با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان رودان، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان و جمع کثیری از دانشجویان، از سوی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.
کد خبر : 54312

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرماندار شهرستان رودان در حاشیه این مراسم اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان را قابل قدردانی دانست و گفت: فعالیت این مجموعه آموزش عالی در شهرستان رودان در حوزه‌های علمی پژوهشی و فرهنگی نشان دهنده دغدغه مسئولان این دانشگاه در تمام حوزه‌ها است.


احمد محمودی افزود: عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و ما باید قدردان خانواده ها و بازماندگان آنها باشیم.


سرپرست واحد رودان در حاشیه مراسم این رونمایی به آنا گفت: یکی از اولویتهای اصلی دانشگاه آزاد اسلامی اجرای طرح های ماندگار فرهنگی است که این طرح ها در حوزه های مختلفی در حال اجراست.



دکتر حسن داوری خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ شهادت، برگزاری یادواره شهدا و اجرای یادمانهای شهدا یکی از مهم ترین بخش های طرحهای فاخر و ماندگار فرهنگی است که رونمایی از این تابلو به نام شهید هاشم لطفی زاده یکی از طرحهای فرهنگی این واحد بوده که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.


این مسئول خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با مسئولان شهرداری و شورای شهر انجام شده قرار شد نام خیابان منتهی به این دانشگاه نیز به نام این شهید مزین شود.


وی از اجرای طرح یادمان شهدای شهرستان رودان در دو فاز در این واحد خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح فاز اول یادمان شهدای شهرستان رودان در این واحد دانشگاهی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته