دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1399 - 13:16
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تیران:

نگاه صحیح به علم وظیفه‌ای دینی و علمی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران گفت: نگاه صحیح به علم وظیفه‌ای دینی و علمی و تلاش علمی دارای قداست بوده و نقشی که دانشجویان برای پیشرفت کشور دارند، نقشی بی‌بدیل است.
کد خبر : 543114
IMG_0358.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران، فرهاد مصری‌نژاد در آیین استقبال از نودانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران، میلاد امام حسن عسکری(ع) و تقارن آن با هفته بسیج را تبریک گفت و دلیل برگزاری این جلسه به‌صورت مجازی را وضعیت کنونی کشور در شرایط بحران کرونا اعلام کرد.


وی افزود: دانشگاه یکی از مهم‌ترین ارگان‌ها بوده و می‌توان گفت قوه عاقله کشور است و اگر کشوری فعالیت‌ها و پیشرفت‌های علمی آن مستند به دانشگاه نباشد، نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود و اقدامات منجر به شکست خواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به نقل از مقام معظم رهبری عنوان کرد: دانشجو یک فرد روشنفکر تمام‌عیار مسلمان بوده و وظیفه آن علم‌پژوهی و کاوش در مسائل علمی است.


دانشجو باید دارای بینش علمی و سیاسی صحیح باشد


مصری‌نژاد از دانشجو به‌عنوان یک محور فکری در محیط خانواده نام برد و بیان کرد: دانشجو باید برای خودسازی و تربیت دینی خود گام‌های مؤثری بردارد که محیط علمی و فرهنگی دانشگاه می‌تواند برای تکامل این موارد نقش بسزایی داشته باشد.


وی خطاب به دانشجویان در توصیف نگاه به علم خاطرنشان کرد: نگاه صحیح به علم وظیفه‌ای دینی و علمی و تلاش علمی دارای قداست بوده و نقشی که دانشجویان برای پیشرفت کشور دارند، نقشی بی‌بدیل است.


محسن حیدری معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران هم نکات ضروری درباره مسائل آموزشی، فرهنگی و مالی بیان کرد.


به گزارش آنا، آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به‌صورت مجازی برگزار شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب