دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1399 - 13:58
در دیدار مشترک دانشگاهیان و صنعتگران تأکید شد؛

تعامل دوسویه صنعت و دانشگاه در تبادل علم و مهارت‌ورزی

هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در راستای پیگیری طرح‌های پایش، پویش و رویش و تعامل دوسویه صنعت و دانشگاه در تبادل علم و مهارت‌ورزی با مسئولان شرکت پیشرو دیزل آسیا دیدار کردند.
کد خبر : 529249
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران، پیرو بازدید بسیج اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از شرکت پیشرودیزل آسیا و استقبال مدیران این شرکت، هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی جلسه‌ای با مدیرعامل این شرکت برای بحث و بررسی درباره طرح پایش، پویش و رویش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کردند.


فرهاد مصری‌نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در گفتگو با محمد مرتضوی مدیرعامل شرکت پیشرودیزل آسیا هدف از این جلسه را تعامل دوسویه صنعت و دانشگاه در زمینه تبادل علم و مهارت‌ورزی دانست.


وی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از ظرفیت خوبی در زمینه اعضای هیئت علمی گروه مکانیک و برق برخوردار است، می‌تواند درباره مواردی که آن شرکت طرح موضوع می‌کند، همکاری خوبی داشته باشد و درباره اعزام دانشجویان متقاضی طرح پویش می‌تواند به این شرکت خدمت‌رسانی کند.


برای ارائه خدمات مهارت‌ورزی آماده هستیم


محمد مرتضوی مدیر عامل شرکت پیشرو دیزل‌آسیا  هم در این جلسه گفت: فضا و امکاناتی که در این شرکت فراهم شده است، مرهون تلاش افراد بسیاری بوده و رسالت این شرکت علاوه بر خدمت‌رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی، آموزش و مهارت‌ورزی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این منطقه است؛ بنابراین این شرکت آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام می‌دارد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته