دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک منبع آگاه در گفتگو با آنا:

استعفای ملک زاده مقدمه‌ای برای تطهیر عملکرد روحانی است/ همه کاسه‌های کرونا باید بر سر نمکی شکسته شود!/////////////////

یک منبع آگاه گفت: استعفای ملک زاده مقدمه‌ای برای تطهیر عملکرد روحانی در ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و با هماهنگی روحانی و نوبخت نامه استعفای خود را به وزیر بهداشت نوشته است.
کد خبر : 542672
photo_2020-11-22_06-44-28.jpg

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه سلامت گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در رابطه با حواشی برکناری رضا ملک‌زاده گفت:  بر اساس شواهد موجود، استعفای ملک زاده مقدمه‌ای برای تطهیر عملکرد روحانی در ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و قرار است همه کاسه‌‌های وضعیت اسفبار فعلی مبارزه با کرونا  بر سر نمکی شکسته شود!


وی با بیان اینکه براساس صحبت‌های ملک‌زاده و در ماه اول شیوع کرونا  در کشور 25 میلیون نفر به کرونا مبتلا شدند ولی در 8 ماه بعدی که شیوع کرونا شدت گرفت و باز هم بر اساس صحبت‌های وی تنها 10 میلیون نفر دیگر به این آمار اضافه شدند، اظهار کرد:  طرح چنین موضوعاتی از سوی ملک زاده به عنوان معاون تحقیقات وزارت بهداشت نشان از فراوان بودن تناقض‌های او در ارتباط با کرونا است که البته بارها و در صحبت‌های مختلف بیان شده است.


این منبع آگاه با بیان اینکه وزیر بهداشت ضمن انتقاد از ملک‌زاده در خصوص این قبیل تحقیقات که بر هیچ پایه علمی استوار نبوده و نمی‌توان موضوع اپیدمی کرونا را این‌گونه تحلیل کرد در طول مدت 3 ماه اخیر در تلاش بود تا ملک‌زاده را عزل کند.


وی با تایید این فرضیه که بیان جملات معروفی از زبان رئیس جمهور از جمله «از شنبه شرایط عادی می‌شود» و یا «50 میلیون نفر باید کرونا بگیرند تا از شر این ویروس خلاص شویم» ایده‌هایی بود که ملک‌زاده به حسن روحانی می‌داد، تصریح کرد: حتی نظریه «ایمنی گله‌ای» را هم ملک‌زاده عنوان کرد که همان موقع نمکی در واکنش به این نظریه گفت این مستند ندارد، البته ملک‌زاده در نامه‌ای هم خطاب به رییس جمهور گفته بود که با گرمای هوا کرونا کمتر می‌شود.


این منبع آگاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهداف سیاسی منتقدین نمکی اشاره کرد و یادآور شد: ملک‌زاده طی هماهنگی با روحانی و نوبخت نامه استعفای خود را به وزیر بهداشت نوشته است. بر همین اساس است که از همان شب اول پس از استعفای ملک زاده هم حتی چهره‌های کمتر شناخته شده اصلاح‌طلبان نیز پای کار آمدند تا همه کوتا‌هی‌ها را به گردن نمکی بیندازند و از این طریق خود را برای انتخابات 1400 تطهیر کنند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا حسن روحانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته