شوراهای حل اختلاف در ایام کرونا موظف به خدمت رسانی به مردم هستند
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز توسعه شورای حل اختلاف، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در خصوص پاسخگویی به مراجعهکنندگان در شوراهای حل اختلاف، گفت: شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور باید به گونهایی برنامهریزی کنند تا ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی، بتوانند پاسخگویی روشن، صریح، به موقع و به حقی را به مراجعه کنندگان داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به بخشنامهایی که از سوی معاون اول قوه قضاییه صادر شده، عنوان کرد: مدیران شوراهای حل اختلاف در هر استانی باید به صورتی برنامهریزی کنند تا هم خدمت رسانی به مردم تعطیل نشود و هم جمعیت حاضر در هر مجتمع کاهش یابد به صورتی که در مناطق قرمز به حد یک سوم، در مناطق نارنجی 50 درصد و در مناطق زرد به حد 66 درصد برسد.
رییس مرکز توسعه حل اختلاف افزود: نحوه دورکاری ، مرخصی و حضور افراد در مجتمعها، برعهده مدیران هریک از مجتمع ها در هریک از استانها خواهد بود.
صادقی در پایان با اشاره به آیه شریفه قرآن" ولیعفوا ولیصفحوا الا تحبون ان یغفرالله لکم" از گذشت و فضای همدلی مومنانه در ایام کرونا یاد کرد و گفت: با توجه به بیماری کرونا و رکود اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم را به صلح و سازش و فضای همدلانه دعوت کرده و از همکاران شوراهای حل اختلاف میخواهم در شرایط موجود با استفاده از ظرفیتها در حل و فصل دعاوی در این برهه از زمان تلاش کنند.
انتهای پیام/4105
انتهای پیام/