دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1399 - 09:34

خشکشویی پرده با جدیدترین روش ها و تجهیزات شما را از دردسر نجات می دهد

اگر به دنبال یک خشکشویی آنلاین و معتبر می گردید، بی شک واش لین یکی از مراکز معتبر است که با امکان ثبت سفارش آنلاین به شستشوی انواع پرده می پردازد.
کد خبر : 542480
1.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، در گذشته به اولین خشکشویی که می رسیدیم، پرده ها و لباس های خود را به آن تحویل می دادیم؛ اما امروزه اینگونه نیست. اغلب مردم به دنبال خشکشویی هایی هستند که با جدیدترین روش ها و تجهیزات به شستشوی کالاهای آن ها بپردازد.


پرده یکی از اقلام گران قیمت هر خانه به حساب می آید که اگر در نگهداری آن بی دقتی کنید، هزینه های گزافی را متحمل می شوید. شستشوی انواع پرده در خانه کار صحیحی نیست؛ زیرا برخی پارچه های پرده ای در برخورد با آب از بین می روند؛ یعنی گرد و غبار در بافت پارچه نفوذ می کند؛ رنگ پارچه کدر می شود و ممکن است تغییر سایز بدهد.


اگر به دنبال یک خشکشویی آنلاین و معتبر می گردید، بی شک واش لین یکی از مراکز معتبر است که با امکان ثبت سفارش آنلاین به شستشوی انواع پرده می پردازد.



خشکشویی انواع پرده


زمانی که وارد یک خانه می شوید، علاوه بر تمیزی و زیبایی محیط، پرده ها نیز توجه شما را به خود جلب می کند. به همین دلیل تمیزی و شستشوی آن ها همواره یکی از دغدغه های خانم ها بوده است. در این میان تمیزی پرده های اداری نیز در ارباب رجوع تاثیر گذار است. حال شستشوی پرده ها در خشکشویی چگونه است؟


خانم ها تصور می کنند که همه لباس ها و پرده ها را در یک ماشین شستشوی بزرگ می ریزند و آلودگی همه اقلام به یکدیگر منتقل می شود. برخی نیز معتقدند که بدون استفاده از آب، پرده ها تمیز نمی شوند و در کل به خشکشویی اعتقادی ندارند؛ اما اینگونه نیست.


اغلب در خشکشویی، انواع مختلف پارچه ها از یکدیگر تفکیک شده و متناسب با جنس و نوع آلودگی از مواد شوینده مخصوص استفاده می کنند. پرده زبرا، حریر، پارچه ای، مخمل و پرده تور هرکدام نیاز به روش شستشوی خاص خود را دارند. برای نمونه خشکشویی برخی از این پارچه ها را شرح می دهیم.


خشکشویی والان پرده


یکی از پارچه های جذاب که اغلب به عنوان والان پرده از آن استفاده می شود، پارچه های مخمل است. این نوع پارچه در برخورد با آب، الیاف آن به یکدیگر می چسبد و لطافت خود را از دست می دهد. به همین منظور ممکن است زبر شود.


یکی از بهترین روش های شستشوی پرده مخمل، استفاده از خشکشویی است. در این مراکز بدون استفاده از آب و با کمک مواد شوینده مخصوص مانند پرکلرواتیلن که پس از شستشو به روش تقطیر جداسازی می شود، پرده های مخمل را شستشو می دهند. این فرآیند در حفظ رنگ و بافت پارچه موثر است.


خشکشویی پرده های اداری


یکی از انواع پرده که اغلب برای آشپزخانه و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد، پرده های زبرا است. این نوع از پرده ها در کارخانه یا مرکز تولیدی مونتاژ می شوند و جداسازی آن ها از میله پرده، کاری تخصصی است. از همین رو شستشوی این پرده ها در خانه کار دشواری است.


با توجه به ساختاری که پرده های زبرا دارند، باید آن ها را روی یک میز بزرگ شستشو داد و قراردادن آن ها در دستگاه های شستشو کار درستی نیست. پرده های ادارات نیز نیاز به شستشو دارند که حداقل باید در سال دو بار صورت گیرد.


پیشنهاد می دهیم بدون معطلی با خشکشویی آنلاین واش لین تماس بگیرید یا اینکه با نصب اپلیکیشن این مرکز روی تلفن همراه خود، اقدام به ثبت سفارش کنید. در اسرع وقت پیک این مرکز در محل مورد نظر شما حاضر می شود و با جداسازی پرده و حمل آن ها به خشکشویی، پرده ها را شستشو داده و به شما تحویل می دهد.



خشکشویی پرده و این همه مزیت!


در خشکشویی ها با استفاده از مواد شوینده مخصوص تلاش می شود که رنگ و بافت پارچه حفظ شده و آسیبی نبینند. اغلب پرده های آشپزخانه چرب و روغنی می شود؛ زیرا در معرض پاشش ذرات روغن قرار دارند.


جالب است بدانید در خشکشویی ماده ای به نام سکاپور وجود دارد که انواع لکه های روغنی را از بین می برد؛ بدون آنکه اثری از آن باقی بماند. این مواد در رفع بوی نامطلوب پارچه پرده ای نیز موثر است.


پرده های پارچه ای ممکن است در برخورد با آب تغییر سایز دهند که این امر در خشکشویی اتفاق نمی افتد؛ زیرا از آب استفاده نشده و اندازه و سایز پارچه حفظ می شود.


حفظ ساختار پرده های زبرا کار دشواری است. در این مراکز از یک میز برای شستشوی پرده زبرا بهره می گیرند که باعث حفظ ساختار و ایستایی پرده زبرا می شود.


کلام آخر


در این مقاله سعی کردیم فرآیند خشکشویی انواع پرده را شرح دهیم که با خیال راحت و بدون دغدغه شستشوی این کالای ارزشمند و گران قیمت خود را به این مراکز بسپارید.


امروزه با روی کار آمدن مراکز خشکشویی آنلاین، فرآیند انتقال پرده ها نیز به راحتی صورت می گیرد؛ زیرا این مراکز پیک های حمل و نقلی دارند که به آدرس شما رجوع کرده؛ پرده ها را دریافت می کنند و پس از شستشو دوباره آن ها را به شما تحویل می دهند.


یکی از این مراکز، خشکشویی اینترنتی واش لین است. این مرکز با بهره مندی از پرسنلی حرفه ای و با تجربه در کنار دستگاه های مدرن و پیشرفته به شستشوی انواع لباس، پرده، مبلمان، لباس های مجلسی مانند لباس عروس و کت و شلوار می پردازد.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: خشکشویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته