دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 12:43

پیام تبریک رئیس واحد علوم دارویی به مناسبت روز دانشجو

رئیس واحد علوم دارویی با انتشار پیامی فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.
کد خبر : 54247

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در متن پیام دکتر سید مهدی رضایت آمده است:


فرا رسیدن 16 آذر بهانه ای است تا نگاهی به تاریخ پرفراز و نشیبی که دانشجوی مسلمان و انقلابی ما، هر سال به عنوان عضوی آگاه، متعهد و دلسوز، به نقش آفرینی‌های مختلف پرداخته است، داشته باشیم.


آنجا که لازم بود به عنوان عنصری مبارز و دست از جان شسته در مقابل خیانت به کشور می ایستد و آنجا که وظیفه و شرایط ایجاب می کند همراه با جامعه بساط استکبار را بهم می ریزد. انقلاب اسلامی را دیری نگذشته است که جان نثاری های دانشجوی ما در جبهه های جنگ و صحنه های رزم، الهام بخش و تامین کننده بوده است و عطر شهادت را تا دانشگاه و کلاس درس با خود به یادگار آورده است.


بر خود می بالیم که در این برهه حساس دانشجوی ما در عرصه علم و بالندگی و در حوزه تخصص علوم دارویی وظیفه خود را علم آموزی و آشنایی هر چه بیشتر با وظایف آینده خود در جامعه به خوبی تشخیص می‌دهد و می‌داند علم و دانش آنگاه به مقصد اصلی می رسد که که با رویش و بالندگی اندیشه‌های فرهنگی و مذهبی اصیل ایرانی- اسلامی همراه باشد.


بلاشک سرمایه‌های اصلی جامعه ما جوانان دانشجویی هستند که اکنون واحد علوم دارویی نیز به حضور شما که عامل اصلی ایجاد انگیزه و تلاش کادر خدوم علمی و اداری می باشید افتخار می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته