دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

علی حمودی: تعویض سرمربی کار ما را سخت می‌کند/ بازیکنان تراکتور دوست ندارند تونی برود

مدافع تراکتورسازی گفت: من و دیگر بازیکنان تیم هم علاقه‌ای نداریم که سرمربی خود را از دست بدهیم.
کد خبر : 54239

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد صحبت‌های تونی در رختکن تیم قبل از تمرین روز شنبه و اینکه این حرف‌ها بوی خداحافظی می‌داد یا نه، اظهار داشت: «تونی در رختکن برای ما حرف‌هایی زد که دوست ندارم آنها را بیان کنم اما صحبت‌های او بوی خداحافظی می‌داد. او نگرانی هایی دارد و این نگرانی ها و البته حواشی که اطراف تیم ایجاد شده، کار را برای تونی سخت کرده است، گرچه وی تراکتور را قلبا دوست دارد، اما حرف‌هایی که وی در رختکن زد نشان داد شرایط برای کار کردن وی در تراکتور چندان مهیا نیست.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویض سرمربی در این مقطع می‌تواند برای تراکتور مفید فایده واقع شود هم پاسخ داد: «برای ما از دست دادن تونی سخت است. به هر حال او سرمربی تیم است و هواداران تراکتور هم وی را دوست دارند. من و دیگر بازیکنان تیم هم علاقه‌ای نداریم که سرمربی خود را از دست بدهیم چرا که آمدن مربی جدید هم شرایط خود را دارد ولی من به شخصه دوست دارم که مدیر عامل و هیات مدیره این مسایل را هر چه زودتر جمع و جور کند چون به‌هر حال بازی حساسی روز یکشنبه برابر استقلال داریم و امیدوارم تونی در تیم باقی بماند.»


مدافع راست تراکتورسازی در مورد حرف و حدیث‌هایی که در مورد استعفای کتبی تونی اولیویرا مطرح شده هم خاطرنشان کرد: «‌به هر حال به ما گفته‌اند که وی استعفا داده ولی اینکه دیروز و امروز در تمرین تیم حضور داشت به خاطر این است که تونی سرمربی قانونی تیم است و باید هم در تمرین حضور پیدا کند. معتقدم مدیرعامل باشگاه هرچه زودتر به این مسئله فیصله بدهد تا آرامش به تیم برگردد.»


حمودی در مورد رویارویی با تیم سابقش استقلال در لیگ و جام حذفی هم بیان کرد: «به هر حال دو بازی سخت برابر استقلال در لیگ و جام حذفی داریم، آبی پوشان پایتخت تیم خوبی هستند و صدر جدول را در اختیار دارند، اما خوبی این دو بازی در انجام آنها در تبریز است و ما حمایت هواداران خود را پشت سر خودمان خواهیم داشت. این موضوع می‌تواند برگ برنده ما در این دو بازی باشد که بتوانیم برنده شویم و وضعیت خودمان را در جدول رده‌بندی سرو سامان بدهیم. به هر حال من بازیکن تیم تراکتورسازی هستم و تمام تلاشم را می کنم تا این تیم نتیجه بگیرد اما خاطراتم با استقلال را فراموش نکردم و این بازی برای من که زمانی در این تیم توپ زده‌ام حساسیت خاصی دارد. با این حال برای موفقیت تراکتور در این بازی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته