دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نوری در گفتگو با آنا:

تعویض‌های اشتباه فکری عامل شکست شد/ استقلال با صلابت و شاداب بازی نکرد

سرمربی تیم استقلال گفت: محمود فکری با تعویض‌های اشتباهی که انجام داد عامل شکست استقلال برابر فولاد شد.
کد خبر : 542105
IMG-20201120-WA0278.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال در خانه فولاد تن به شکست داد تا محمود فکری خیلی زود با واژه شکست در استقلال آشنا شود.


محمد نوری در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: در نیمه اول دو تیم بازی زیبایی را انجام ندادند و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در نیمه دوم نمایش بهتری را تماشا کردیم و استقلال توانست به گل اول مسابقه دست یابد اما نتوانست از این گل دفاع کند و دو مرتبه دروازه‌اش باز شد تا دست خالی به تهران برگردد.


وی ادامه داد: استقلال در مصاف با فولاد شادابی و صلابت لازم را نداشت و ضعف‌هایی در خطوط دفاعی و میانی داشت که به فولاد اجازه برتری داد. محمود فکری پس از برتری در تعویض‌های خود دچار اشتباه شد و دلیلی نداشت تا محمد دانشگر به جای آرش رضاوند وارد زمین شود. این موضوع به فولاد جسارت بیشتری داد تا بر بازی سوار شود و میانه زمین را در اختیار بگیرد. شیخ دیاباته هم دیر وارد زمین شد و نتوانست مثمرثمر باشد.


پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: شکاف‌های زیادی در خط دفاعی استقلال وجود دارد و این تیم نیاز به اقتدار بیشتری در این زمینه دارد. در خط میانی هم ضعف در بازی‌سازی کاملاً حس شد و امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی به خوبی تغذیه نشدند. تک گل استقلال هم روی تیزهوشی قایدی که توانست پنالتی بگیرد به دست آمد که توسط وریا غفوری تبدیل به گل شد.


وی افزود: وظیفه پیشکسوتان استقلال حمایت از محمود فکری و کادر فنی‌اش است. بدون تردید نقاط ضعف شناسایی می‌شود و در تمرینات برای رفع آن کار خواهد شد. قصد لطمه زدن به استقلال را ندارم و امیدوار هستم شکست برابر فولاد نکات آموزنده‌ای برای تمامی اعضای تیم داشته باشد تا در طول زمان شاهد استقلالی سرحال و قبراق باشیم که امتیازات ارزنده‌ای به دست می‌آورد.


نوری یادآور شد: فولاد در روزی که خیلی خوب بازی نکرد و قدرتمند نبود به 3 امتیاز خانگی رسید. امکان برنده شدن برای استقلال وجود داشت اما به خوبی از گل زده شده، دفاع نشد. هنوز 28 هفته باقیمانده و محمود فکری با کمک دستیارانش و شاگردانش می‌تواند در کورس قهرمانی قرار گیرد و به دنبال فتح جام لیگ برتر باشد. امیدوارم استقلال در هفته‌های آینده بدون اشتباه بازی کند و ایمان دارم که فکری همه تلاشش را برای موفقیت تیمش خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته