دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1399 - 18:20
با هماهنگی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان؛

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امکانات مرکز تحقیقات راه و شهرسازی استفاده کنند

وبینار راهبری آشنایی با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همت حوزه توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 541914
2821132_867.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وبینار راهبری آشنایی با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همت حوزه توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این جلسه آنلاین مهران غلامی، معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهران رفیعی، مدیر آموزش مرکز تحقیقات، مسئولان حوزه معاونت دانشجویی ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران و رؤسای باشگاه در تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی حضور داشتند.


مهران غلامی در این جلسه برای آشنایی رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان تاریخچه‌ای از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص مجلات علمی و پژوهشی، تألیفات، مقالات، همایش‌ها، سمینارها، دوره‌های آموزشی تخصصی و سایر امکانات آموزشی و پژوهشی این مرکز تحقیقاتی مطالبی بیان کرد.


وی افزود: قرار است مرکز تحقیقات وزارت راه با همکاری مشترک باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بستر مناسبی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها فراهم کند. همچنین استفاده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تخفیف‌های ویژه و استفاده از کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک علمی امکان‌پذیر خواهد شد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته