دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید شیخ‌الاسلامی از نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی/ ایجاد نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهشی واحد مشهد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از غرفه‌های این دانشگاه در محل نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری مشهد دیدن کرد.
کد خبر : 54191

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ الاسلامی از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشکده‌ها و گروه های آموزشی، مرکز رشد و شرکت‏‎های دانش‎بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد بازدید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این نمایشگاه؛ ارائه دستاوردهای پژوهشی واحد مشهد را بسیار آموزنده، کاربردی و غیر نمایشی خواند و گفت: تمامی گروه‌ها در ارائه توانمندی‌های پژوهشی خود حضور فعالی داشتند، بویژه دانشجویان دانشکده هنر ومعماری و دانشجویان پزشکی که فعالیتهای قابل قبولی در این نمایشگاه ارائه کردند.


وی با بیان اینکه اکثر این فعالیت‌ها قابلیت تجاری سازی دارند، ابراز امیدواری کرد، با کاربردی کردن این طرح‌ها و تحقیقات در راستای کسب درآمد برای دانشگاه گام برداریم.


شیخ الاسلامی از ایجاد نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهشی واحد مشهد در داخل این دانشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری و بسترسازی مطلوب در این زمینه و همچنین معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه به جامعه هدف صورت می‌پذیرد.


وی اظهار کرد: فضای کلی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ۴۰۰ مترمربع از این فضا را در اختیار دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته