دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 16:20
از امروز صوت گرفت؛

آغاز كلاس‌های‌ غيرحضوری‌ نيم‌سال جديد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

مديركل امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از آغاز كلاس‌های‌ غيرحضوری‌ نيم‌سال جديد برای دانشجويان این دانشگاه از امروز خبر‌ داد.
کد خبر : 541393
15.jpg

داود بهره‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مشهد، درباره‌ ثبت‌نام، انتخاب واحد و آغاز كلاس‌های دانشجويان ورودی‌ جديد  دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد: كلاس‌های نيم‌سال جديد دانشگاه از امروز سه‌شنبه 27 آبان از طريق سامانه مجازی‌ به آدرس https://lms.mshdiau.ac.ir/mechanizeh/lms آغاز شده است و دانشجويان باید براساس‌ برنامه درسی در كلاس‌ها شركت كنند.


مديركل امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد درباره‌ انتخاب واحد دانشجويان ورودی جديد گفت: بلافاصله بعد از اينكه دانشجو در سامانه آموزشيار شهريه ثابت را پرداخت کند،‌ انتخاب واحد از طرف گروه‌های آموزشی دانشكده‌ها انجام می‌شود و روز بعد دانشجو با مراجعه به سامانه از برنامه كلاسی خود مطلع و می‌تواند در كلاس‌ها شركت‌ کند.


بهره‌پور درباره دانشجویانی‌ كه هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند افزود: دانشجويانی‌ كه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد پذيرفته شده‌اند بدون مراجعه حضوری‌ به دانشگاه ابتدا بايد وارد سامانه آموزشيار به نشانی‌ https://edu.iau.ac.ir/  شوند و ثبت‌نام خود را انجام دهند. چنانچه پيغام نقص مدارک يا مشكل نظام وظيفه داشته باشند بايد به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه تا مشكلشان برطرف شود و درسامانه ثبت‌نام شوند.


وی‌ از همه‌ دانشجويان خواست با توجه به مجازی‌بودن كلاس‌ها و نبود دانشجويان در‌ دانشگاه حتماً در شبكه اجتماعی‌ روابط عمومی دانشگاه به آدرس https://t.me/azad_khabar عضو تا از آخرين اخبار و اطلاعيه‌ها مطلع شوند.


انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته