دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1398 - 13:16
اکبری دستک خبر داد: 

تصویب 2 رشته جدید کارشناسی پیوسته برای دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد از ایجاد و پذیرش دانشجو در دو رشته جدید حسابداری و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته (بدون آزمون) برای سال تحصیلی جدید آموزشی از نیمسال اول 98 در مرکز دانشگاهی نظرآباد خبر داد.
کد خبر : 411796
311-1120x400.jpg

فیض‌الله اکبری دستک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از نظرآباد از ایجاد و پذیرش دانشجو در دو رشته جدید حسابداری و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته (بدون آزمون) برای سال تحصیلی جدید آموزشی از نیمسال اول 98 در مرکز دانشگاهی نظرآباد خبر داد.


وی با بیان اینکه تا پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد فقط دارای یک رشته کارشناسی پیوسته با عنوان مهندسی برق(قدرت-کنترل-الکترونیک) بوده و سایر رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی قرار داشته بر ضرورت آمادگی کامل مسئولان این دانشگاه برای برنامه‌ریزی درسی (هفتگی) دانشجویان رشته‌های جدید کارشناسی پیوسته حسابداری و مهندسی کامپیوتر از نیمسال جدید تحصیلی تأکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد با تأکید بر تلاش همه‌جانبه مدیران و استادان این دانشگاه در راستای ارتقای کیفیت و خدمات آموزشی از حمایت‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در مسیر رشد و توسعه مرکز نظرآباد قدردانی کرد و از ارسال درخواست تصویب و ایجاد چند رشته دیگر این دانشگاه در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به شورای گسترش خبر داد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته