دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 15:17
خلج اعلام کرد؛

به‌کارگیری دانش و آموخته‌های علمی دانشجویان رشته حقوق

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: تفاهم‌نامه دو سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران و این واحد دانشگاهی برای به‌کارگیری دانش و آموخته‌های علمی دانشجویان رشته حقوق است.
کد خبر : 541349
8fa1fb9a-a0a8-4cbf-9463-5958cc8d551d.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهر قدس، زهرا خلج در نخستین جلسه توجیهی کارآموزی دادسرای نظام پزشکی غرب استان تهران که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه بین سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران و این واحد دانشگاهی به‌طور ویژه به موضوع کارآموزی دانشجویان رشته حقوق به‌منظور آشنایی با محیط قضائی طراحی شده است.


وی افزود: این تفاهم‌نامه یکی از اقدامات ارزشمند در راستای تعامل بیشتر دانشگاه و سازمان‌هاست تا فرصتی برای یادگیری و به‌کارگیری دانش و آموخته‌های علمی آنان و کسب تجربه بیشتر فراهم شود.



رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس عنوان کرد: رسالت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شناسایی، جذب و پرورش استعدادها بوده که در این راستا وظیفه ما حمایت از انجمن‌های دانشجویی در راستای افزایش توانمندی آنان است.


خلج اضافه کرد: وجود خلأ موجود در کشور در حوزه حقوق پزشکی باعث شد این تفاهم‌نامه منعقد و نقطه آغازی برای ارتباط بیشتر دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد واحدهای شهر قدس، صفادشت و ملارد با سازمان نظام پزشکی باشد.



افتتاح دفتر جدید انجمن حقوق واحد شهر قدس


شهریار موسوی‌نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران نیز این اقدام را علمی، پرکاربرد و بسیار ارزشمند نامید و از نقش مهم دانشجویان حقوق در دادسرای نظام پزشکی، جلسات رسیدگی و تحلیل پرونده‌های حقوقی گفت.


مهشید خواجه‌وند نماینده و سرپرست دانشجویی انجمن علمی حقوق نیز با قدردانی از حمایت‌های انجام شده در مراسمی سوگندنامه‌ای برای تعهد به عمل کارآموزی در دادسرای نظام پزشکی غرب استان تهران مبتنی بر تعهد، صداقت و پشتکار را به همراه سایر دانشجویان انجمن قرائت کرده و درخواست‌های دانشجویان حقوق توسط سرپرستان گروه‌های کارآموزی تحویل و مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش آنا، در آیین پایانی مراسم، دفتر جدید انجمن حقوق توسط مسئولان حاضر در جلسه گشایش یافت.



نخستین جلسه توجیهی کارآموزی دادسرای نظام پزشکی غرب استان تهران به همت انجمن علمی دانشجویی حقوق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، گروه حقوق و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با حضور زهرا خلج رئیس باشگاه و شهریار موسوی‌نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی غرب استان تهران، علیرضا مظلوم معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شهر قدس، حسین منوری سرپرست انجمن حقوق، مهشید خواجه‌وند سرپرست دانشجویی انجمن علمی حقوق با حضور جمعی از دانشجویان عضو انجمن برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته