دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 13:49
شبکه صهیونیستی فاش کرد؛

دیدار فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی با معارضان سوری

یک شبکه صهیونیستی دیدار رئیس بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس پیشین ستاد مشترک این رژیم را با معارضان سوری فاش کرد.
کد خبر : 541343
13990827000320_Test_PhotoN.jpeg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی فاش کرد «تمیر هایمان» و «گادی آیزنکوت» در سال ۲۰۱۳ با معارضان سوری دیدار کرده‌ بودند.


این شبکه صهیونیستی با اعلام اینکه خبر مذکور برای نخستین‌بار منتشر می‎شود، افزود: هفت سال پیش و در اوج جنگ داخلی سوریه هایمان از نوار مرزی میان فلسطین اشغالی و سوریه گذشت و با معارضان سوری دیدار کرد. وی در آن زمان فرمانده تیپ ۳۶ «جبهه شمالی» و مسئول منطقه مرزی در جولان بود.


در ادامه گزارش مذکور آمده است: وضعیت ابتدا در مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه آرام بود، اما پس از دیده شدن اقداماتی مانند سرقت مین، آتش‌سوزی و ...، طرف اسرائیلی دچار آشفتگی شد و به همین دلیل تیپ تحت نظر تمیر هایمان در یک سری مانورهای شبیه‌سازی شده برای مقابله با تیپ‌های نظامی ارتش سوریه شرکت داده شد.


شبکه کان گزارش کرد: رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ممنوعیت برخورد با طرف‌های سوری در خط مرزی را داده بود، اما هایمان دریافته بود که باید قواعد و اصول شکسته شود.


پیش‌تر برخی رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند «موشه یعلون» که سمت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را از سال ۲۰۱۳ تا می ۲۰۱۶ برعهده داشت، با معارضان سوری دیدار کرده است.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب