دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1399 - 11:54
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

دانشگاه آزاد اسلامی باید در ارتقای کیفیت آموزش پیشگام باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر لزوم پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای کیفیت آموزش تأکید کرد.
کد خبر : 540970
IMG-20201110-WA0008.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید درباره گسترش فضای انقلابی، ارتقای کیفیت آموزش و حفظ هویت دانشگاه پیشگام باشد.


وی با بیان اینکه مردم انتظاراتی از دانشگاه دارند که باید تحقق پیدا کند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی باید در مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان‌ها نقش مهمی داشته باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی که پژوهشگران بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: مسئله محوری و حل مشکلات شهرستان ازجمله اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.


دوستار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با هدف خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام وظیفه است، اضافه کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برای استان گیلان بسیار حائز اهمیت است.


به گزارش آنا در این مراسم لوح سپاس و هدیه‌ای از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به سیدسجاد گشتی اهدا و حکم رامین شعبانی به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فومن و شفت به وی ابلاغ شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته