دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1399 - 10:18
آنا گزارش می‌دهد؛

ماجرای شایعه افتتاح سرویس بهداشتی مدرسه در سراب توسط نماینده مجلس چه بود؟

ماجرای افتتاح سرویس بهداشتی مدرسه در سراب توسط نماینده مجلس موضوعی بود که در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد اما اصل ماجرا چه بود؟
کد خبر : 540941
13712bcc-d9d4-47a9-b11d-483a381b6173.png

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی قبل عکس و خبری در فضای مجازی و کانال‌های خبری منتشر شد که نشان می‌داد یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس در حال افتتاح سرویس بهداشتی در یکی از مدارس روستای ابرغان سراب است.


این موضوع خبری درحالی در فضای مجازی وایرال می‌شد که به نظر می‌رسید یک شیطنت خبری درحال شکل‌گیری علیه برخی نمایندگان مجلس است اما پیگیری خبرنگار آنا نشان داد موضوع آن چیزی نبود که در کانال‌های خبری منتشر شده بود.


اسدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراب در واکنش به این موضوع ضمن تکذیب برگزاری مراسم افتتاح سرویس بهداشتی توسط نماینده مجلس عکس منتشره را مربوط به بازدید نماینده سراب در مجلس از دو مدرسه 6کلاسه روستای ابرغان به همراه مسئول بازسازی مدارس استان اردبیل ذکر کرده و گفته بود که این عکسی در جلوی سرویس‌های بهداشتی گرفته شد و توسط برخی از مدیران غیر متعهد کانال‌های فضای مجازی و سایت‌های خبری منتشر شد.


با پیگیری‌های بیشتر رسانه‌ها مشخص شد به دنبال حضور نماینده مردم سراب در این مدرسه, نه تنها هیج افتتاح رسمی و غیر رسمی نبوده در کار نبوده است بلکه بازدید مسئولین در جهت برآورد هزینه‌های نوسازی دو مدرسه مخروبه روستای ابرغان بوده است.


به نظر می‌رسد با روی کار آمدن مجلس یازدهم، برخی رسانه‌ها برای تخریب فعالیت نمایندگان مجلس مصمم بوده و با استفاده از کانال‌های خبری و فضای مجازی و با تقطیع عکس‌ها و خبرها به دنبال حاشیه‌سازی و ایجاد فضایی مسموم علیه نمایندگان هستند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته