توانمندسازی دانشجویان در مدرسه مهارتی اقتصاد دیجیتال/ 5 محصول صنعت چرم تجاریسازی میشود
عزیز جوانپور در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا، توانمندسازی نیروی کار جوان از طریق فراگیری مهارتها مبتنی بر توسعه فناوریهای جدید با راهاندازی مدرسه مهارتی اقتصاد دیجیتال را ازجمله اهداف این واحد دانشگاهی دانست.
وی افزود: دانشجویان باید بتوانند با آموزشهای کوتاهمدت در مرحله نخست و آموزشهای بلندمدت در مرحله بعدی به نیروی انسانی ماهر و توانمند متناسب با نیازهای جدید ناشی از رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال تبدیل شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اضافه کرد: بالابردن سطح آگاهی و مهارت جمعیت جوان کشور میتواند از طریق افزایش ظرفیت تولیدی و دستیابی به رشد و توسعه پایدار نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندیهای داخلی ایفا کند.
این مسئول ادامه داد: در این راستا راهاندازی کامل سختافزاری و نرمافزاری سرای نوآوری و شتابدهی چرم، کفش و تجاریسازی حداقل پنج محصول این صنعت در دستور کار قرار گرفته و تجاریسازی حداقل سه محصول در سرای نوآوری سلامت از اقدامات انجام شده است.
انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/
انتهای پیام/