دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مخاطب تئاتر زنگ نمایش رضا گوران را به صدا در می‌آورد

پیش‌فروش نمایش «شب آوازهایش را می خواند» آغاز شد

تماشاگری که اولین بلیت نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند» به کارگردانی رضا گوران را خریداری کند، به همراه یکی از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر، زنگ افتتاح این نمایش را به صدا در می‌آورد.
کد خبر : 53979

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اثر، پیش فروش نمایش «شب آوازهایش را می‌خواند» نوشته یون فوسه و به تهیه کننده مهرداد بهاءالدینی و محمد قدس، ساعت 12 ظهر امروز (یکشنبه 15 آذر) آغاز خواهد شد.


همچنین گروه این نمایش، از خریداران بلیت‌های شماره بیست، پنجاه، صد، صد و پنجاه و دویست، در مراسم افتتاحیه به عنوان مهمان افتخاری دعوت به عمل می آورد تا در کنار اهالی فرهنگ و هنر به تماشای این نمایش بنشینند.


در «شب آوازهایش را می خواند» که از 23 آذر هر شب ساعت 20 روی صحنه سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خواهد رفت، باران کوثری، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق به ایفای نقش می‌پردازند.


آرش گوران آهنگساز، امیرحسین دوانی مشاور طراح صحنه و ناظر اجرا، رضا گوران طراح صحنه، الهام معین طراح لباس، لعیا خرامان طراح گریم، آرمان کوچکی طراح گرافیک، علی صفری طراح نور، رها جهانشاهی دستیار کارگردان، مونا گلپایگانی منشی صحنه، مهرداد متجلی عکاس، مریم نراقی مدیر فرهنگی، عسل عباسیان مشاور رسانه‌ای، علیرضا حسینی و فرید حسینی مسئول تبلیغات و روابط عمومی این اثر هستند.



علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های نمایش «شب آوازهایش را می خواند»، می‌توانند به سایت‌های گیشه‌نت و تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته