دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1394 - 14:48

حضور رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه USM مالزی در واحد علوم دارویی

پروفسور سید سلیمان، داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا و از چهره‌های برجسته و بین‌المللی این رشته بنا به دعوت دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی در این دانشگاه حضور پیدا کرد.
کد خبر : 53973

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بنا به دعوت دانشکده داروسازی این واحد و با هماهنگی‌های انجام شده، سید سلیمان، داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا که از چهره‌های علمی برجسته در سطح جهانی و از مشاورین ارشد سازمان بهداشت جهانی است در واحد علوم دارویی حضور پیدا کرد.


در جلسه‌ای که با حضور هیات رئیسه و تعدادی از استادان تشکیل شد، دکتر سید مهدی رضایت، ریاست واحد علوم دارویی، توضیحاتی درباره تاریخچه واحد علوم دارویی ارائه داد.


سپس دکتر سپیده اربابی، معاون پژوهش و فناوری واحد نیز به ارائه گزارشی در قالب پاورپوینت از امکانات آموزشی، پژوهشی و عمرانی واحد پرداخت.


در ادامه این جلسه سید سلیمان، رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه USM مالزی، با معرفی خود به دستاوردها و جایگاه این دانشگاه و علاقه‌مندی به همکاری خود با ایران به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.


در ادامه این جلسه حاضران درباره نحوه همکاری های آینده در راستای ارتقای ارتباطات بین الملل، ارتقای سطح آموزش، بررسی امکان پژوهش و مطالعات در سطح بین الملل و آشنایی دانشجویان با فضای داروسازی سایر کشورها به بحث و تبادل نظر پرداختند.


طبق برنامه ریزی‌های انجام شده نخستین جلسه سخنرانی پروفسور سلیمان درباره آنتی بیوتیک تراپی و نگرش صحیح داروسازان در بالین در کنترل بیماری های عفونی با استقبال دانشجویان دانشکده داروسازی در آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.


همچنین در برنامه سفر وی علاوه بر برنامه های آموزشی، ملاقات با معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس آزمایشگاه های کنترل سازمان غذا و دارو نیز گنجانده شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته