دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تماشاخانه باران میزبان «آوای آب» می‌شود

نمایش «آوای آب» به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی آتیه جاوید، در دومین سوگواره خمسه، در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 53934

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه پاپتی‌ها، با اعلام نهایی آثار راه یافته به بخش صحنه‌ای دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی خمسه توسط هیات انتخاب و ارزیابی، نمایش «آوای آب» به کارگردانی آتیه جاوید، بین هشت اثر منتخب دراین بخش به رقابت می‌پردازد.


این نمایش که اواخر آبان ماه به اجراهای عموم خود در تالار محراب پایان داد و به لحاظ کیفی توجه منتقدان وهنرمندان را به خود جلب کرد و توانست در شاخه نمایش‌های مذهبی در زمره آثار موفق قرار گیرد، با حضور در سوگواره خمسه بار دیگر در تماشاخانه باران به صحنه می‌رود و این تماشاخانه برای چهار روز میزبان این نمایش خواهد بود.


در این نمایش بازیگرانی چون علیرضا حنیفی، فاطمه سرلک، عماد سالکی، محمد رضا محمدپور، صفورا کاظم پور، ندا کوهی، محبوبه نظری، یاسمن حاجی سلیمی، دنیا رحیمی، بهار دهکردی به ایفای نقش می‌پردازند.


خیرالله تقیانی پور مشاور نویسنده و کارگردان، سینا شفیعی طراح صحنه، یوسف قربانی آهنگساز و پریدخت عابدین نژاد طراح لباس، محمد اسماعیل زاده‌ها ومهرداد جاوید دستیاران کارگردان، نوشین شکری منشی صحنه، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور ورضا رضوان زاده به عنوان عکاس از سایر دست‌اندرکاران این نمایش هستند.


نمایش «آوای آب» از 18 تا 21 آذر، ساعت 19:30 در تماشاخانه باران به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی، پلاک 292 روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب