دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 09:17
حجت‌الاسلام یاری‌خانی:

برگزاری نمایشگاه ترنم عفاف، ساماندهی هر چه مطلوب‌تر طرح «حجاب و عفاف» است

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: برگزاری نمایشگاه ترنم عفاف، ساماندهی هرچه مطلوب‌تر طرح «حجاب و عفاف» است.
کد خبر : 5393

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محمد یاری‌خانی با بیان اینکه نمایشگاه ترنم عفاف و صنایع دستی با استقبال خوب دانشجویان مواجه شده است، گفت: در این نمایشگاه که با استقبال پرشور دانشجویان و کارکنان روبه‌رو شده است، غرفه‌ها شامل، پوستر و بنر حجاب، عرضه محصولات حجاب و همچنین نمایشگاه صنایع دستی است.


وی هدف از برگزاری نمایشگاه ترنم عفاف را ساماندهی هر چه مطلوب‌تر طرح «حجاب و عفاف» در راستای اعتلای اخلاق و معنویت و لزوم سالم سازی فضاهای آموزشی به منظور تحکیم ارزش‌های والای اسلامی، ایجاد نظم و انضباط در دانشگاه و حفظ قداست این محیط مقدس دانست.


معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت در کنار نمایشگاه ترنم حجاب، نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی به منظور آشنا کردن دانشجویان، استادان و کارکنان با صنایع دستی برگزار شده که هدف از برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی، تشویق دانشجویان هنرمند برای کسب مهارت‌های بیشتر برای ارتقای سطح فعالیت‌های هنری خواهد بود.


یاری‌خانی گفت: نمایشگاه ترنم حجاب و صنایع دستی با ۸ غرفه تا ۷ اسفند در سالن نمازخانه واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری ادامه خواهد داشت.


به گزارش آنا، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری نمایشگاه ترنم عفاف و صنایع دستی با همکاری هنرمندان نمایشگاه صنایع دستی در سالن نمازخانه دانشگاه برگزار شد.


دکتر سید فرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در بازدید از نمایشگاه ترنم عفاف با قدردانی از دفتر معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد در امر برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ترنم عفاف و صنایع دستی می‌تواند گامی برای ارائه مفاهیم ارزشمند حجاب و عفاف اسلامی و همچنین فرصتی برای خرید و تهیه صنایع دستی مورد علاقه دانشجویان باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: صنایع دستی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته