دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه روز دانشجو برگزار شد

کوهپیمایی دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

به همت حوزه معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و همکاری هیات کوهنوردی استان هرمزگان، در آستانه روز دانشجو، همایش کوهپیمایی با حضور و شرکت 50 نفر از دانشجویان خواهر این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 53903

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست تیم کوهپیمایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بانوان دانشجو با اصول اولیه کوهپیمایی و کوهنوردی دانست و گفت: به مناسبت 16 آذر و گرامیداشت این روز بزرگ به همت معاونت دانشجویی و اداره تربیت بدنی دانشگاه و همکاری هیات کوهنوردی استان هرمزگان این اردوی ورزشی با شعار ورزش و سلامتی ترتیب داده شد.


مهری تبریزی گفت: این کوهپیمایی ساعت 9 صبح از روستای تنگه باغ حوزه استحفاظی کوه گنو آغاز شد و حاضران بعد از سه و نیم ساعت کوهپیمایی تا ارتفاعات حدود 1500 متری از سطح دریا را پیمودند و در همان ارتفاع بعد از استراحت و صرف ناهار حرکت خود را به پایین آغاز کردند.


سرپرست این گروه دانشگاهی اضافه کرد: از آنجا که ورزش کوهنوردی یکی از مهیج ترین ورزش‌هاست و خطراتی نیز در این مسیر کوهنوردان را تهدید می‌کند، تمامی تمهیدات لازم به اتفاق هیات کوهنوردی استان انجام گرفته بود و این تیم صعود موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت.


وی گفت: برآنیم تا با بالا بردن توان جسمی، روح و روان افراد را نیز در مقابل مشکلات و دغدغه‌های موجود در جوامع شهری مقاوم‌سازی کنیم و این مهم جز با همت و استقبال جوانان از انجام فعالیت‌های ورزشی به خصوص ورزش‌های همگانی به منصه ظهور نمی‌رسد.


تبریزی از دکتر داوود افخمی‌تبا معاون دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس و محمدهادی مفضل رئیس هیات کوهنوردی استان هرمزگان و هیات اجرایی این تیم قدردانی کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته