دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 09:37
رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی:

فعالیت در کانون «خیرخواهان همدل» موجب بهره‌مندی جامعه از تفکر دانشجویان می‌شود

رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: فعالیت در کانون‌هایی مانند «خیرخواهان همدل» و نظایر آن موجب بهره‌مندی جامعه از فکر و نیروی فعال دانشجویان می‌شود.
کد خبر : 5380

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در همایش «خیر خواهان همدل» ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری همایش خیر خواهی و مشارکت فعال دانشجویان، گفت: مسئولان واحد تلاش‌های روز افزونی را در جهت فراهم کردن محیطی علمی و دارای درجه و شأن دانشجویان عزیز که آینده‌سازان این مرز و بوم به شمار می‌آیند انجام داده‌اند. البته در این راه نیاز زیادی به همراهی و همفکری دانشجویان احساس می‌شود تا بتوان مشکلات و کاستی‌ها را در جهت پیشرفت و به روز آمد‌تر کردن دانشگاه در کمترین زمان دست یافت.


داداندیش با بیان اینکه فعالیت در کانون‌هایی مانند «خیرخواهان همدل» و نظایر آن می‌تواند تاثیرات زیادی بر جامعه برجای بگذارد، گفت: فعالیت‌های اینچنینی در زندگی آینده دانشجویان نیز تاثیرگذار است و البته جامعه را از فکر و نیروی فعال دانشجویان بهره‌مند می‌کند. این امر ضمن ترویج فرهنگ حسنه خیرخواهی توانایی‌های جوانان را نیز نمایان می‌کند که در آینده نتایج مثبت آن بیشتر نمایان خواهد شد.


رئیس واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه دانشجویان گروه‌های مرجع هستند، گفت: دانشجویان تاثیر زیادی بر جامعه می‌گذارند و به دلیل روحیه و علاقه‌شان همیشه و در همه حال گروه‌های مرجع جامعه محسوب می‌شوند که بایستی با جهت دهی مثبت به این نیروی عظیم، از آن بهره‌مند شد.


رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، در سخنانش همچنین از دانشجویان خواست در جهت تغییر و بهتر شدن سمت و سوی جامعه، مسئولان را در جریان خواستههای خود قرار دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پروین داداندیش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته