دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1394 - 11:27

آتش‌سوزی در کارخانه چینی سازی مشهد تلفات جانی نداشته است

مدیر کل روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد از آتش سوزی در یکی از انبارهای بزرگ یک کارخانه چینی‌سازی در این شهر خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است
کد خبر : 53754

حسین خاکپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری انا با اشاره به آتش سوزی در یکی از انبارهای یک کارخانه چینی سازی در مشهد اظهار کرد: ساعت 5:56 صبح امروز از شهرک توس با ستاد فرماندهی تماسی گرفته می‌شود و خبر آتش گرفتن یکی از انبارهای این کارخانه در شهر مشهد اعلام می‌شود.


مدیر کل روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد با بیان اینکه حریق از ساعت 3 صبح آغاز شده بود، افزود: بلافاصله پس از اعلام آتش سوزی 130 آتش‌نشان به همراه بیش از 40 دستگاه خودرو و 16 دستگاه خودرو پشتیبانی عازم محل حادثه شدند و اطفا حریق آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: ساعت 8:16 صبح حریق به طور کامل اطفا شد و خوشبختانه آتش‌نشانان توانستند از سرایت آتش به دیگر قسمت‌های کارخانه جلوگیری کنند.


خاکپور با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است، اضافه کرد: علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است و هنوز از خسارت‌های مالی به وجود آمده آماری در اختیار ما قرار نگرفته است.


به گفته مدیر کل روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد هم‌اکنون آتش‌نشانان برای لکه‌گیری و کاهش احتمال حریق مجدد در این محل حضور دارند.


حال تنها مصدوم حادثه خوب گزارش شده است


کارشناس مسئول حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عنوان کرد: آتش‌سوزی در کارخانه چینی‌سازی یک مصدوم برجای گذاشت که خوشبختانه حال عمومی وی مناسب گزارش شده است.


شهرام طاهر‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به اقدامات اورژانس در حادثه آتش سوزی کارخانه صنعتی در شهر مشهد، گفت: ساعت 7 صبح امروز (شنبه) حادثه‌ای مبنی بر آتش سوزی یک کارخانه صنعتی تولید چینی در شهرک صنعتی مشهد گزارش شده که در لحظه گزارش چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در نزدیکی محل حادثه آماده به اعزام قرار گرفت.


کارشناس مسئول حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، افزود: خوشبختانه این حادثه منجر به فوت نشده و تنها یک نفر برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان شریعتی مشهد منتقل شد.


طاهرزاده، خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدوم منتقل شده خوب است و تنها بخش های اندکی از بدن وی دچار سوختگی خفیف شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتشسوزی مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته