دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1394 - 08:32
در جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیات علمی

رییس واحد تهران شرق: گسترش به‌حق تحصیلات تکمیلی از ضروریات جامعه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بر پیگیری مطالبات ریاست عالی دانشگاه به خصوص گسترش به‌حق تحصیلات تکمیلی که از ضروریات جامعه است، تاکید کرد.
کد خبر : 53674

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر ابراهیم حلاجیان در دومین جلسه هم‌اندیشی اعضای هیات علمی و مدیریت واحد تهران شرق با قدردانی از حضور اعضای هیات علمی، سلسله جلسات را در راستای مشارکت حداکثری استادان در اداره کردن امور جاری واحد دانست و از ایشان خواست بر ارتباط خود با مجموعه مدیریتی واحد بیفزایند.


رییس واحد تهران شرق به ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در طول مدیریت خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد ادامه برگزاری این جلسات موجب هم‌افزایی بین اعضای سازمان در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه باشد.


حلاجیان با تاکید بر گسترش تحصیلات تکمیلی افزود: واحد تهران شرق برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت خود موفق به جذب حدود ۴۰۰۰ دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی جاری شده که این رقم در نوع خود قابل تحسین و مورد توجه است.


حلاجیان، تلاش مضاعف همه کارکنان و اعضای هیات علمی برای ارایه خدمات دانشگاهی درخور شان و اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی دانشجویان این واحد را خواستار شد.


وی با توجه به طرح توسعه فضای سبز با مشارکت همه قسمت‌های واحد بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای خدمت رسانی به دانشجویان تاکید کرد.


تعدادی از اعضای هیات علمی این واحد هم در این جلسه به بیان نظر و پیشنهادهای خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.


حلاجیان علاوه بر اهدای لوح سپاس به تعدادی از مدیران اجرایی که به پایان دوره مسئولیت خود رسیده‌اند، تغییرات و چرخش‌های شغلی را از ملزومات بقای سیستم‌های سازمانی خواند و آن را به دمیده شدن نفسی تازه و جریان یافتن خون تازه در رگ‌های سیستم اداری تشبیه کرد و برای ایشان آرزوی توفیق کرد.


در پایان این جلسه از تعدادی از کارکنان بازنشسته واحد تهران شرق طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه با اهدای لوح سپاس و سکه بهار آزادی قدردانی به عمل آمد.


دومین جلسه هم‌اندیشی اعضای هیات علمی واحد تهران شرق و ریاست واحد در سالن آمفی تئا‌تر دانشکده فنی و مهندسی این واحد برگزار شد. این جلسه که برای دومین باز در طول مدیریت هشت ماهه دکتر حلاجیان در واحد تهران شرق برگزار شد، مورد استقبال کم‌نظیر اعضای هیات علمی واحد قرار گرفت و حدود بیش از ۹۰ درصد استادان تمام وقت واحد در این جلسه حضور یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته