دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جسد همکار واقعی «گرگ وال‌استریت» کشف شد

شخصیتی که جونا هیل نقش او را در فیلم «گرگ وال‌استریت» مارتین اسکورسیزی ایفا می‌کرد، به شکل مرموزی جان خود را از دست داده است.
کد خبر : 53662

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، جنازه بَری گِسر 52 ساله، همکار و دوست نزدیک جوردن بلفورت «گرگ وال‌استریت» واقعی در غرب هالیوود پیدا شد.


در فیلم «گرگ وال‌استریت» محصول 2013 به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، لئوناردو دی‌کاپریو در نقش جوردن بلفورت، کلاهبردار نیویورکی که میلیون‌ها دلار به جیب زد و جونا هیل در نقش بری گسر، همکار و دوست نزدیک او ظاهر شده بودند.


به گزارش TMZ پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد که خدمتکار خانه بری گسر بعدازظهر چهارشنبه به وقت محلی جنازه او را کشف کرده است. علت مرگ وی اعلام نشده و پلیس فقط اعلام کرده که معلوم نیست وی خودکشی کرده باشد و احتمال قتل وجود دارد و کارآگاه‌های پلیس مشغول تحقیق در محل پیدا کردن جسد هستند. وی معتاد بود ولی مرگ به علت اوردوز با توجه به پیدا نشدن شواهدی از وجود قرص یا مواد مخدر در محل سکونت وی چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.



جونا هیل (راست) و بری گسر، بازیگر و شخصیت واقعی «گرگ وال‌استریت»


گسر به جرم کلاهبرداری به شرحی که در فیلم «گرگ وال‌استریت» اسکورسیزی دیده شد، به سه سال حبس محکوم شد و پس از آزادی با یک خانم بازیگر به نام استیسی آلیسن ازدواج کرد. اوایل سال 2015 هنگامی که پانزده روز بیشتر از ازدواج آنها نگذشته بود، همسر او به خیانتش پی برده بود و بار دیگر این مسئله او را به سوژه نشریات زرد بدل کرده بود.


خبر مرتبط: گرگ به وال‌استریت بازمی‌گردد


جوردن بلفورت «گرگ وال‌استریت» واقعی در اردیبهشت 1393 و پس از سپری کردن 22 ماه در زندان اعلام کرده بود که دیگر تغییر کرده و از کارهای گذشته دست برداشته است و قصد دارد فعالیت تجاری درست را از سر بگیرد. وی قصد داشت از طریق آموزش و برگزاری جلسات سخنرانی بار دیگر پول پارو کند و علاوه بر آنکه 50 میلیون دلار غرامت شاکیان را بپردازد، مبلغی بالغ بر 100 میلیون دلار از این راه کسب کند.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته