دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1394 - 14:21

نخستین دوره آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت در واحد رشت برگزار شد

نخستین دوره آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 53622

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این باره به آنا گفت: برگزاری این دوره‌ها علاوه بر درآمدزایی برای واحد‌های دانشگاهی، با هدف افزایش و گسترش دانش و توانمندی افراد، بازآموزی و آموزش‌های تکمیلی و افزایش دانش و سطح مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان به منظور ورود به بازار کار برگزار می‌شود.


علیرضا فرخ بخت فومنی ادامه داد: حوزه برنامه ریزی واحد رشت پس از ابلاغ بخشنامه مربوطه، ضمن هماهنگی در خصوص برگزاری دوره‌ها، نیازسنجی از دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه را آغاز کرد.


فرخ بخت افزود: بر همین اساس اولین دوره تحت عنوان «همسانه‌سازی ژن و کلونینگ در باکتری‌ها» در طی دو روز در آزمایشگاه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که در نوع خود یکی از آزمایشگاه‌های پیشرفته است، برگزار شد.


این مسئول تصریح کرد: در این دوره ۱۵ نفر از دانشجویان رشته زیست‌شناسی دانشگاه با موضوعات مندرج در دوره آشنا و به صورت عملی و با وسائل آزمایشگاهی به کار مشغول شدند. بر اساس نظرسنجی به عمل آمده نیز شرکت کنندگان از برگزاری دوره بسیار راضی بودند و اذعان کردند که این کارگاه در افزایش مهارت و توانمندی آنان بسیار موثر بوده است.


فرخ بخت خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تا پایان سال جاری تعداد ۲۰ دوره دیگر نیز در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد رشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته