دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 17:46
رئیس واحد خوی:

داشتن انضباط مالی از اولویت‌های اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی خوی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: داشتن انضباط مالی از اولویت‌های اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی است.
کد خبر : 5361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا لطفی در جمع کارکنان حوزه آموزشی این دانشگاه گفت: داشتن انضباط مالی برای همه دست اندرکاران این دانشگاه از اولویت اساسی برخوردار است و در این راستا همه کارکنان و مدیران بایدانضباط مالی و کاری را سرلوحه خود قرار دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی تصریح کرد: این دانشگاه با دارا بودن بیش از ۵۰۰۰ دانشجو و پتانسیل‌های سخت افزاری و نرم افزاری باید در زمینه کنترل هزینه جاری بیش از پیش تلاش کرده و با برنامه ریزی مدون اهتمام بیشتری در نگهداری اموال، اولویت بندی پروژه‌ها داشته باشد.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با دایر کردن پارک فناوری و راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان قدم‌های موثری در زمینه کاهش اتکاء به شهریه دانشجو را در سرلوحه کار خود قرار داده است.


لطفی با توجه به پیشرفت‌های انجام شده در زمینه‌های گوناگون، از کارکنان و مدیران خواست به وضع موجود قانع نباشند و به تلاش خستگی ناپذیر خود تا دست یابی به اهداف عالیه دانشگاه بیش از پیش ادامه دهند.


این مسئول بر گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی تأکید کرد و اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته در سال ۹۴ انشاءالله خبرهای خوشی در این زمینه تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته‌های مورد نیاز خواهیم داشت.


لطفی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه هئیت رئیسه دانشگاه، فراهم آوردن فضا و امکانات مناسب، شرایط لازم برای رشد و تعالی هر چه بیشتر دانشجویان این دانشگاه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب