دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد سراب:

حمایت قاطع مجلس بهترین شاخص برای گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس واحد سراب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توزیع عادلانه آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی قدم های موثری در افزایش سطح علمی کشور برداشته است و این واحد به عنوان یکی از واحدهای بزرگ استان آذربایجان شرقی با بیش از 10 هزار دانش آموخته تاثیر بسزایی در منطقه شرق آذربایجان شرقی و غرب استان اردبیل دارد.
کد خبر : 53483

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر سیاوش محمدزاده در جمع کارکنان واحد سراب به تشریح نقش ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی در بالا بردن سطح علمی و فن آوری کشور در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با فرمان امام راحل و تلاش آیت الله هاشمی با هدف جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و نخبگان کشور شکل گرفته و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است.


وی همچنین در مورد سهم دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش عالی کشور با توجه به سخنان دکتر میرزاده افزود: با وجود تعدد و گستردگی مراکز آموزش عالی، سهم این دانشگاه از آموزش عالی کشور بالای 40 درصد است که نقشی بی بدیل در توسعه آموزش عالی، علمی و پژوهشی به شمار می رود و در همین راستا دانشگاه آزاد با توجه به نیاز حال حاضر جامعه در راستای رشد تحصیلات تکمیلی قدم برمیدارد و دانشگاه آزاد در این زمینه رشد چشمگیری دارد.


وی با تشکر از حمایت نمایندگان مجلس و نامه آنان به میرزاده با بیان اینکه حمایت قاطع نمایندگان مجلس بهترین شاخص برای گسترش تحصیلات تکمیلی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: رضایتمندی مردم، کاهش دغدغه خانواده‌ها برای تحصیل فرزندان‌شان و کاهش هزینه های تحصیل و ... از دیگر شاخص‌ها برای گسترش تحصیلات تکمیلی در کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته