دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایان مسابقات بدمینتون دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در واحد مراغه/ تبریز قهرمان شد

مسابقات بدمینتون دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با معرفی واحد تبریز به عنوان قهرمان مسابقات به پایان رسید.
کد خبر : 53283

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات بدمینتون دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی که به میزبانی واحد مراغه در دو روز برگزار شد، تعداد ۶ تیم از واحد‌های مراغه، تبریز، بناب، سراب، شبستر و بستان آباد شرکت داشتند که در ‌‌نهایت مقام اول از آن واحد تبریز، مقام دوم از آن واحد سراب و مقام سوم مشترکا از آن تیم‌های بناب و شبستر شد.


در این دوره از مسابقات در رده انفرادی نیز هادی یوسفی از واحد تبریز مقام اول، فولادی از واحد سراب مقام دوم و ادهمی و سید یاشار یاسیدی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.


در بخش دوبله این مسابقات مقام اول از آن اباعبدالهی و مردانی و مقام دوم از آن جلال الدین و تیمور درجی و مقام سوم مشترکا از آن چوپانی، اصبحی و امین خانزاد و سعید قلعه شد.


در این مسابقات که با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی دکتر نجف‌زاده و مسئولان و سرپرستان تیم‌های ورزشی از واحدهای شرکت کننده جلوه خاصی به خود گرفته بود از همکاری و همیاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه قدردانی و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب