دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

ناصر ابراهیمی: پرسپولیس به فکر قهرمانی نباشد/ محمد نوری به درد پرسپولیس نمی‌خورد

کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس نسبت به سال‌های پیش بازی زیباتری انجام می‌دهد، اما در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.
کد خبر : 53236

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت بیان کرد:« پرسپولیس در مجموع بهتر از نفت بازی کرد و فرصت های زیادی برای گل زدن داشت، اما باز هم روی بی‌تجربگی و بی‌دقتی مهاجمان در زدن ضربه آخر، سه امتیاز مهم را از دست داد. پرسپولیس نسبت به سال‌های قبل بهتر بازی می‌کند، اما به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و باید مربیان این تیم فکری به حال گلزنی پرسپولیس بکنند.»


ابراهیمی در مورد مشکلات گلزنی پرسپولیس و پنالتی‌های زیادی که بازیکنان این تیم در طول فصل خراب کردند، گفت:« پرسپولیس بهتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر، فرصت گلزنی ایجاد می‌کند اما ضربات آخر را بسیار بد می زنند. در طول این فصل چهار پنالتی خراب کردند که اگر آنها گل می‌شد، شاید الان پرسپولیس در صدر جدول بود. کادرفنی باید برای دقت در ضربات آخر و پنالتی زدن بازیکنان تمرینات خاصی قرار دهد. زمان مربیگری خودم، در تمام تمرینات روی پنالتی‌ها کار می کردیم و حدود 80 درصد پنالتی‌ها هم گل می‌شد. الان هم مربیان این تیم باید برای زدن پنالتی‌ها برنامه خاصی بگذارند، تا بازیکنان بهتر پنالتی بزنند.»


مربی سابق پرسپولیس در مورد تقویت این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل افزود:« تیم برانکو در خط هافبک مشکلات زیادی دارد و نیاز اساسی به یک بازیکن طراح در خط میانی دارد. بازیکنان فقط در میانه‌های میدان توپ را به همدیگر پاس می‌دهند و هیچ برنامه‌ای برای هدایت توپ و ایجاد خطر روی دروازه حریف ندارند. البته پرسپولیس به دنبال محمد نوری است، اما این بازیکن به درد پرسپولیس نمی‌خورد و باید به فکر جذب یک هافبک جوانتر باشند که بتواند به این تیم کمک کند. نوری عملکرد ضعیفی در لیگ قطر داشته است.»


وی درباره شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در بالای جدول و امید به قهرمانی در این فصل گفت:« با توجه به بازی‌هایی که در این 13 هفته لیگ امسال از این تیم شاهد بودیم، نباید به قهرمانی پرسپولیس امیدوار بود. برانکو سیستم خوبی در پرسپولیس ایجاد کرد و این تیم نسبت به سال‌های پیش بازی زیباتری به نمایش می‌گذارد، اما خیلی شاهکار کند بتواند سهمیه آسیا بگیرد و نباید به فکر قهرمانی باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب