دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1394 - 10:36
با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

عضو هیأت علمی واحد اراک به مرتبه استادی ارتقا یافت

عضو هیأت علمی تمام‌وقت گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با تایید دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافت.
کد خبر : 53223

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی نیازی فارغ التحصیل سال ۱۳۸۳ رشته شیمی تجزیه با تخصص کمومتریکس از دانشگاه رازی کرمانشاه هستند که عنوان رساله دکتری تخصصی وی با عنوان کاربرد‌های روش‌های دو- و سه- بعدی کمومتریکس در آنالیزهای کمی و کیفی بوده است و از سال ۱۳۸۲ بعنوان عضو هیأت علمی تمام وقت در گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک دارای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی هستند.


نیازی انتشار ۱۲۰ مقاله ISI و علمی-پژوهشی در معتبر‌ترین نشریات بین المللی، ارائه بیش از ۳۰۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی وتألیف و ترجمه هفت عنوان کتاب را درکارنامه علمی وپژوهشی خود دارد. همچنین تاکنون ۸ دانشجوی دکتری تخصصی رساله خود را با دکتر نیازی به اتمام رسانده‌اند.


از افتخارات علمی و پژوهشی عضوهیأت علمی واحد اراک می‌توان از مواردی همچون پژوهشگر بر‌تر در سال‌های متعدد در دانشگاه آزاد اسلامی اراک، پژوهشگر بر‌تر در سال‌های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ در منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگر بر‌تر در سال ۸۷ در استان مرکزی، پژوهشگر بر‌تر در سال‌های ۸۶ و ۸۷ در کشور، انتخاب مدیر بر‌تر در معاونت سما و معاون پژوهشی در سال‌های ۹۰، ۹۱-92 نام برد.


از جمله طرح‌های و پروژه‌های انجام گرفته از سوی وی می‌توان از ارائه روش‌های جدید برای آنالیز دارو‌ها در نمونه‌های بیولوژیکی، طبقه بندی و الگو‌شناسی با آنالیز فلزات گوناگون در مناطق مختلف کشور با استفاده از ژئوکمومتریکس، مدلسازی و طراحی مولکول‌ها در سنتز داروهای جدید بر اساس مطالعه‌های تجربی و کمومتریکس و طراحی و سنتز داروی رادیوشیمیایی برای سرطان پروستات نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب