دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 14:26
خسرونژاد به آنا خبر داد

اعطای وام 50 میلیون ریالی به کارکنان انتقالی واحد پردیس

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس از اعطای وام 50 میلیون ریالی بدون کارمزد به ۱۶ نفر از کارکنان انتقالی به این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 53099

مهندس بیژن خسرونژاد در این باره به خبرنگار آنا گفت: به ۱۶ نفر از کارکنان سابق واحد رودهن طبق مصوبه‌ مورخ 93/9/11 شورای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد پردیس انتقال دائم یافته‌اند، وام 50 میلیون ریالی بدون کارمزد تعلق می‌گیرد.


وی با بیان اینکه جمعا ۸۰۰ میلیون ریال به این امر تخصیص داده شده است، یادآور شد: این وام در راستای ایجاد روحیه و انگیزه کارکنان مازاد واحد رودهن مصوب شده که از شرایط بسیار خوب از جمله بدون کارمزد بودن و اقساط طولانی مدت برخوردار است و به محض تأمین اعتبار مالی به این دسته از کارکنان پرداخت شد.


مسابقه کتابخوانی « آثار قرآنی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی » و « مدیریت زمان برایان تیسی»


همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی «آثار قرآنی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» و «مدیریت زمان برایان تیسی» را برگزار کرد.


به گزارش خبرنگار آنا، مسابقه کتابخوانی « آثار قرآنی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی » و « مدیریت زمان برایان تیسی»، با هدف توسعه و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دانشگاه و جامعه با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد.


این مسابقه همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد و دانشجویان علاقه مند به این امر به رقابت پرداختند که بعد از بررسی نتایج به 10 نفر از برگزیدگان در این مسابقه به قید قرعه، 10 جایزه نفیس به رسم یادبود اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته